Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Igår vid den här tiden sov båda barnen, idag sover ingen . Men båda är lugna och glada, H sjunger ur sin sångbok och N ligger i famnen och filurar. Glada barn är bra barn även om de inte sover precis när jag vill

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Cissi: de har gömt sig för att du ska få köpa nya

Varför blir vissa inlägg helt obegripliga i mobilen? Raderna blandas och det är långa avstånd här och var. Tänker just nu på Pyssligs från kl 20.39. Skrev du det på mobilen?

• Piggley Wink

Assar: härligt med kurvor! Jag antar att de kan få skit senare om någon avvikit från kurvan och de inte kollat upp det... Själv fick jag göra TUL när magen inte vuxit sen förra gången. Den hade ju sjunkit ner så måttet inte vuxit
    Läckert med läsbarn också, H läser gärna när hon lagt sig. Sjunger för full hals ur barnkammarboken mm

Jag hävdar fortfarande att TENS är super mot kramp!

• Piggley Wink

Hanya

Zeeda: Skönt!

Cissi: Ahaaa, då får jag förmpdligen inte tillgång till den...

Ikväll är en dålig kväll Hoppas den är bättre hos er alla!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Vi fick också en stor påsa kläder och skor idag, jag tänkte köpa skor åt H på fredag, men nu kan jag nog vänta lite. Måste bara mäta Hs fötter så jag vet att de passar först, hon säger att de passar men det gör hon med alla skor från idolerna

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Fio: Bra gjort att välja bort den som inte är trevlig! Här finns det dock ingen annan att välja så det är tur att de är supertrevliga

Lycklig: Samma kommentar till dig!

H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8