Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Ja, vår head-wig kanske inte är så internatinell, men Harry Potter har väl nån bekant med namnet?

• Piggley Wink

Pucha: jag tyckte också att vin smakade vidrigt under båda graviditeterna! Dock drack jag en mun champagne och det var lika gott som vanligt så det fick jag fortsätta längta efter Skönt att inte sakna vinet tycker jag

• Piggley Wink

Greta gillar jag, men vår granne har ett bageri som heter så

Varför har ni slängt hit Skrikas? N har blivit en klängunge som bara ska vara plåster på mig hela tiden. Efter två nätter har jag tröttnat, han har ju aldrig skrikit på nätterna förut? I natt blev han skitarg om jag stoppade in nappen, skulle bara tutta HELA TIDEN!  iaf började han om igen varje timme Nu somnade han i famnen, orkar inte lägga ifrån mig honom för då kommer han bara skrika igen

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Kram Lena, vi har ju precis kommit till att N kunde ligga längre stunder på filten och träna... Jag intalar mig att det är nån slags faaaaas Nu har vi sovit en halvtimme ihop i soffan, men nu är han arg igen Tror faktiskt inte han har ont nånstans men jag ska kolla feber sen för säkerhets skull...

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Rejält med bajs och prutt så är N lite gladare, babblarna höjde humöret så han kunde slappna av och bajsa så nu är babblarnapremiären klar

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Fio: ja ostarna längtade jag efter!

Skrikas smög sig nog iväg tror jag för N verkar var tillbaka och låg i soffan och diggade när vi kollade fredagens Så ska det låta. Han var nämligen tvungen att köra bajs-race idag igen innan han somnade. TROTS att han bajsade så alla kläder böev kontaminerade vid lunch . Hur mycket kan det egentligen finnas i en så liten bärfis?

• Piggley Wink

Hur får man lillterroristen att sova på nätterna? Han har börjat äta varje timme mellan 02.30 och 06.30 och nu vill han vara vaken????? Förut sov han ju från 21-09 med typ två-tre mål mat mamman blir trött! Om jag försöker stoppa in nappen istället så skriker han och han kräks upp hälften av vad han äter eftersom han äter för mycket skitunge. Tips? H sov ju minst 3-4 Tim mellan målen och glesade ut det själv rätt snart så jag är inte van vid det här

• Piggley Wink

malin och Boomie: han har nog tillväxtperiod hela tiden.Växer som ogräs! Kom på när jag dammsög i morse att det faktiskt sammanföll med när jag började ge gröt. Han får ju bara smakportion, men det var när han började få gröt som hysteribajsandet började, kanske är det bara att han inte riktigt tål den så det kör i magen hela tiden? Nu blir det iaf ingen mer havregröt, ska köpa hem risgröt istället. På hästarna så sänker spanmål pHvärdet i magen, blir det så på oss också?

H har förresten klagat över magont lite då och då i ett par veckor nu. När ska man kolla upp det? Hon har ju inte jätteont, för hon äter och leker som vanligt men några gånger varje dag så klagar hon. Hon är ju väldigt smärttålig med annat men jag vet inte riktigt? Om hon haft jätteont hela tiden borde det ju märkas mer. Nu får hon ju annan mat de dagar hon inte tål maten på förskolan så det ska ju inte vara nåt sånt iaf. I förrgår kväll var hon hård i magen så igår fick hon en katrinplommondricka. Sen rasslade det till , så därför oroar det mig att hon säger att hon har ont i magen idag

Mycket bajs och magar här...

H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8