30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Första ensamkvällen av fyra: båda barnen sover i sina sängar kl20.30. Mamman sitter i soffan med ett glas vin och en skål ostbågar. Because I'm worth it
Första ensamkvällen av fyra: båda barnen sover i sina sängar kl20.30. Mamman sitter i soffan med ett glas vin och en skål ostbågar. Because I'm worth it
Förlåt 0
Evasha:låter som en toppenkväll. Håller tummarna för vild budgivning!
Cissi: vi körde femmin men jag tror de flesta metoder eller hopplock funkar bara man är tillräckligt bestämd och målmedveten.
Man blir ju verkligen helt matt av att hålla på sådär. H försöker med jämna mellanrum att hitta på egna läggningsrutiner ( läs: föräldrar ska vara hos henne hundra gånger så hon kan hålla sig vaken). Det häller verkligen att stå emot.
Johanna: inställningen att fira i förskott gillar jag! Alltid finns det nåt art fira krampen slapp jag om jag körde TENS på vaderna ett par kvällar i veckan. Jag tror min kramp berodde på svullna ben. Provade magnesiumtabletter men det funkade inte. Men det funkade på min ogravida mamma så därför tror jag vi hade olika orsaker till krampen
Zenobia: Vov-vov råkade hamna i 60graders vittvätt. Han är en dalmatiner som inte tål maskintvätt enligt lappen . Prickarna blev lite blekare men annars mår han bra, han tog dessutom en tur i torktumlaren innan jag kom på honom
Lena: kram mot dålig nattsömn. N sover ju 12-13 Tim med några matpauser. I natt var marodörerna alldeles för många så jag är alldeles matt så nu ska jag försöka sova lite medan H är på förskolan.
Hahaha iPhonen valde att kalla matpauserna för marodörer. det är ju iofs helt sant
Var det här det diskuterades baddräkter. Jag hann inte ens prata med min kompis, hon har fixat problemet ändå kolla in baddräkten med rejält stöd och drapering över magen www.hogengard.se ! Jag ska absolut testa bikini där när jag ammat färdigt!
Har ni sett "Varning för barn" på trean? det är helt underbart! Finns på TV3s playfunktion! Jag vet inte när det går på TV, måste kolla upp det!
Hahaha, bestick i sängen ska jag prova nästa gång jag får ju kramp emellanåt som ogravid också efter diskbråcket...
Fio: Behöver jag säga att jag är glad att maken bytte jobb i somras så att han kommer hem runt 18 varje dag istället för att resa några nätter varje vecka! Förstår dig!
Fisk: Decemberbarn verkar ju vara bra barn i er familj så varför bryta ett vinnande koncept?