30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Sara: men han får väl ledigt vid ett annat tillfälle iaf? Den får de ju på sommarlovet iaf...
Sara: men han får väl ledigt vid ett annat tillfälle iaf? Den får de ju på sommarlovet iaf...
Lycklig Vilken skräckupplevelse! Skönt att det såg bra ut idag!
aigee: Förstår precis vad du menar mes spybarn, båda mina spyr hela tiden (ellerja, H har slutat nu ) Har för mig att det lugnade sig när H kunde stå och liksom "kom upp" mer...
Härligt med ny plats Boomie!
Hejhej Tjet, håller med Fiji om att inte få posta utan tillräckligt många tecken
Tilda: Vi får hoppas att det blir nån sommar snart då
Hanya: Vad tyckte I om dagen äventyr? Var hästarna lika fräcka på långt håll som när de är nära?
Lycklig: Håller med Pyttis. Eller, det är iaf vad jag tror jag skulle gjort, i situationen är det så mycket känslor inblandade så det är svårt att bedöma hur jag skulle tänkt då .Kram
En av mina elever dog igår i cancer, har inte pratat med henne sedan strax efter N föddes och igår såg jag på FB att dottern (också min elev) skrivit det. Är helt chockad!
Snabbkik
Lena: semper har ris välling, den är supersnäll mot magen och innehåll ingen gluten
Härligt Cissi! Klart det räcker att köpa våg
Eva: Så himla spännande med flytt! Vart flyttar ni, jobbar mannen med samma som du gör? Vem har bott i ert hus när ni ine gjort det?
Nu har vi äntligen fåt tagpå prästen om dopet. Bara tre veckor kvar, måste fixa inbjudningar idag!
Mer värkar åt Tilda! Heja!
Jag hade en jättefin mamaliciousklänning när vi var på bröllop en vecka innan H kom, dyr var den ju inte heller (jag var ju inte ens säker på att kunna gå på bröllopet när jag köpte den...). Toppen!
Tilda: Min mamma blev rekommenderad att dricka champagne för att få igång det, hon drack nåt glas på kvällen och sen på natten startade det och jag är född morgonen efter . Till skillnad från många andra sätt så har man ju trevligt under tiden iaf
Pucha: Köp sånadär strykapå-lappar i tygaffären och sätt på insidan jeansen så hänger de förhoppningevis med så länge du behöver dem! Jag köpte lite på tradera på slutet också, man kan hitta superbilligt där om man har tur!
Kramar till Assar och Lena som inte mår bra, hoppas det går över, jag tror absolut Assar att det är graviditeten ihop med stress som gör kräkandet. Med H kräktes jag på slutet tills jag gav upp och gick halvtid i skolan istället för heltid (två veckor innan bf iofs). Jag kräktes när jag hoppade av bussen, när jag tog bilen istället för att ta det lugnare så fick jag stanna på motorvägen och kräkas . Då fick det vara nog! Försök vara hemma någon dag extra så kanske kroppen kommer i fas igen så du slipper vara hemma för snart igen.
Lena: Du vet väl att det finns nån nässpray som hjälper utdrivningsblablabla så att mjölken lättare kommer ut. Min kompis fick det av bvc mot mjölkstockning.
Assar: Jag tycker det är VÄRRE med barn som kräks, iaf vårt, för hon har ingen rutin på det så ALLT blir kräksigt Hon har iofs bara kräkts 3-4 gånger sen hon var bebis och kräktes hela tiden...