Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Zeeda: Skönt att det hjälpte att outa värkarna Sjalen från Granit har definitivt varit värd sitt pris redan, eftersom man kan använda den direkt från början. Vet inte hur långe man kan använda den men det kanske någon annan vet. Har ni granit där du bor? Annars finns de på nätet (även på Tradera och sånt).

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

evasha: Lycka till i kampen att först FK. Jag har inte fått något svar idag så vi får väl se...

Ela: Klart du behöver lite lugn, hoppas de sover ordentligt i natt då!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Ela: Hoppas det vänder fort och inte är RS! N fick sova på en stabil huvudkudde mellan våra förra veckan när han var snuvig, halva ungen på kudden så sov han iaf bättre. Ligga plant funkade inte alls.

Boomie: Låter som en trist vecka Har du Ipren? Det fick maken order att ta ihop med penicillin mot sin öroninf förra veckan. Jag som fick bihåleinf, fick bara Rinexin och Nasonex att toppa antibiotikan med Helt otroligt att H inte ens är snuvig *peppar peppar* Kram på dig!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Knase: UJ har haft trippelvagn Tror de slutade med den för nåt år sen, men frågan är väl hur begagnatmarknaden ser ut Inte så vanliga kanske?

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Eva: Hoppas de löser det smidigt! Det är ju prcis samma sak med vår förskola egentligen, DE har gett fel informaiton och vi har tagit våra beslut utifrån den informationen

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Knase: Här http://barnvagnsguiden.se/index.php/One-Tree-Hill/Trippelvagn/4-hjuling-roterbara-framhjul/Duovagn/Ej-vandbar/One-Tree-Hill-Urban-Jungle-Triple.html visst ser den smidig ut

Här verkar vara en sammanställning över syskonvagnar http://barnvagnsguiden.se/index.php/Alla-syskonvagnar/dubbelvagnar/tvillingvagnar/trillingvagnar.html

Nu drar vi till vårdcentralen för ett nytt försök med stickifingret.

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Jag är helt svimfärdig idag, känns som jag ska däcka titt som tätt Kan det ha med spiralen att göra? Satte in den i måndags.

Vi har varit på vc och tagit blodprov igen, H var som vnaligt jätteduktig och rörde inte en min så hon fick välja TRE saker i lådan . Sköterskan tyckte så synd om henne när hon fått ta om provet två gånger. Nu ska vi åkc till simhallen med idolerna, härligt!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Pucha: Granitsjalen är mjuk så jag antar att den räknas som trikå...

Zeeda: Glutenprov och något mer som jag inte vet på rak arm, de har kollat typ ALLT för ho blir dålig i magen av några rätter på förskolan. Hemma tål hon allt vi brukar äta, så det är lite svårt att gissa vad det är. Har hållit på i snart två år och tjafsat om detta för H kan inte få alternativ mat på förskolan de dagarna utan läkarintyg och läkaren vill inte skriva intyg utan nåt provsvar hon kan luta sig mot.
    skönt att det inte blev idag när det var så fullt..

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Hanya: Nej det vet jag inget om, har varit på vc och simhallen, men inte där du bor. Men vi var hos frissan där igår

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

N har gjort sitt första framträdande i tidningen (förutom födda-annonsen då). Det går inte att länka till artikeln men http://www.stenungsundsposten.se/ och klicka på typ historik eller vad det heter och scrolla ner till en artikel om babyrytmik.

Jag har fått feberfrossa, har feber trots att jag äter antibiotika och ipren sedan förra fredagen. Konstigt det där, undrar om det är spiralen som spökar?

H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8