30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Orkar inte skriva idag men vill bara in och säga Grattis Kate till lyckat Rul!!
Allt bra här annars, blodtrycket är lägre igen så vila hjälper. Skriver mer en annan dag. Kram alla!
Orkar inte skriva idag men vill bara in och säga Grattis Kate till lyckat Rul!!
Allt bra här annars, blodtrycket är lägre igen så vila hjälper. Skriver mer en annan dag. Kram alla!
Nu är jag ego igen.. Tänkte bara höra med er som fått värkar som förlossningsstart. Hade ni hemskt mycket onda förvärkar innan? Mina har hållit på sen igår eftermiddag och det är svårt att få något gjort mer än andas. Inga andra tecken på fl så jag är nervös för att ha så här ont i tre veckor till. Kommer ju vara ett vrak när det väl är på riktigt (om jag ens fattar att det är fdet). Det lugnar sig något om jag ligger helt stilla men vid minsta rörelse så är det fullt ös.
Tack för era svar. Jag har ju haft förvärkar med de andra också men inte så här jobbiga. Vet att det kan bli värre för varje barn. Jag är inte så förtjust i att ringa fl, men blir det värre får jag väl göra det ändå. Tänkte det kunde hjälpa att skriva här inne för då borde det ju sluta om det inte är på riktigt. får väl se om det blir fler tecken för då är det nog bäst att ringa.
Var på Tul i torsdags och bebis väger redan ca 3200 så det borde vara ok att födas så här ett par dagar innan v.38. Återkommer.
Gabi jag la ner det där med att klocka. De var redan igår ca 2 min och kom med 2-4 min mellanrum. Men det var inte mega plågsamt och nästan svårt att veta när en värk övergick till nästa, idag är de mer onda så jag får kanske klocka idag istället. Tyckte det var dumt att fokusera på tiden om man ska ha det så här ett bra tag.
Stramalj haha jag kan ju göra massa annat så det kan ju inte vara på riktigt än.
Elsis lurigt värre det här med trean och när man bara har lite värkar.
Jag ringde. Ska ta två Alvedon och lägga mig. Får ringa min Mvc imorgon om det inte ger sig. Då sa jag ändå att jag har långa, onda värkar som kommer i ett.. Det är helt menlöst att ringa för det är standard svaret man får.
Tack gör ert pepp. Jag ska ligga en kortis men börjar misstänka det är på riktigt. De är konstiga på fl för hon sa jag behöver få briccanyl eftersom det är för tidigt men ändå ska jag inte komma in på koll. Det är därför jag hatar att ringa. Får väl försöka sova en stund och sen kräva koll om det inte slutar. Tack för stöd
Vi 5
Kate
Jag funderar på om jag ska ringa eller ej så inget nytt här.
Nu har jag faktiskt ringt och krävt att få komma för koll och se så jag inte har UVI som triggar sammandragningar. Åker så fort farmor kommit.