Chiqita hur mår du nu efter o.p? Var det fruktansvärt plågsamt. Härligt att du är nöjd i alla fall.
Antar det kommer före och efter bilder snart i tråden.
Vi 5 låter som du har alldeles för mycket runt dig. Ta hand om dig.
Elsis jobbigt med så mycket sammandragningar. Har du också smärtsamma? Har du så att magen blir hård och det gör ont eller kommer dina mer som i vågor (som det gör när det verkligen är dags)? Skönt att mannen snart är hemma och att ni får stöttning av din familj så du slipper ha svärmor där. De kan vara toppen men det är inte så lätt när det inte går att säga till eller få den förståelse man behöver...
Stramalj jag är inte så orolig, de hade nog sagt till om det fanns minsta risk för mig eller bebis. Jag antar det hade synts på EKG om det var en sån där farlig variant jag hade så nu tänker jag inte grubbla mer på det. Skulle jag få andra konstiga symptom så åker jag så klart in akut och kräver genomgång igen. Jag läste man kan få hoppande hjärta om man har kalciumbrist (tror jag) eller problem med sköldskörteln så fortsätter kroppen krångla får jag väl be om extra blodprov igen. Vet inte vad de gjorde för tester på akuten. Jobbigt med tarmarna som strular för dig, hoppas det lugnar sig lite när du kan vara hemma och vila.
Mosing det var väl inte för mycket begärt att de skulle ringa innan när man precis fått barn.
Uppi det är bra du får gå och prata med någon du känner dig trygg med. Du måste ju inte fatta några beslut än men vad bra om tanken håller på att mogna hos dig och att du känner att ni är i goda händer om ni försöker igen.