Inlägg från: Resande |Visa alla inlägg
  • Resande

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Uppi grattis till fantastiska siffror! Bättre än en 20-åring ju. Skönt.

Vi4 heja dig! Skönt att mamma kunnat vara till hjälp. Lycka till idag.

Snow skönt med svar och att ni fick pratat igenom situationen också.

• Resande

Grattis Vi4 och Stramalj! Underbart att höra om bra Rul.

Jossan om du redan är så låg med värdet är det väl bara att ge en dos järn och sen ta folsyra också? Verkar ju löjligt att dra ut på det för även om värdet blir något bättre så lär väl folsyran inte uträtta några mirakel på ett par v och du är ju redan så hängig..

• Resande

Gabi välkommen!

Jossan fy vad ni ska råka ut för mycket. Vad jobbigt när det inte bara kan få flyta på utan ena oros momentet efter den andra dyker upp. Hoppas ni får lugnande svar snart och att det bara är så att liten är en lugn filur som inte har behov av att härja runt så mycket i magen. 

• Resande
    Hemulen grattis till tvillingarna!! Vad häftigt att det blev vaginal förlossning. Hoppas det blev en bra upplevelse även om det säkerligen var jobbigt också förståss.

Snow och Rödhaken grattis till plus! Vad kul att komma in här och läsa goda nyheter. Välkomna! 

Kate hoppas du inte kom hem allt för sent. Kram

N har börjat kalla mig tjockis och har tydligen även berättat på fsk hur tjock mamma är. Det är kul att vara så enorm redan, jag kommer nog inte nå fram till datorn om ett par månader.  

• Resande

Uppi Barn är ju för härliga

Billa klart man tänker på sina egna erfarenheter men det har inte märkts att du varit orolig tycker jag. 

• Resande

Lia grattis och välkommen tillbaka! Jätte kul att se dig igen. Hoppas du kommer till samlingstråden nu också när vi äntligen fått tummen ur och accepterat din förfrågan. Sorry det tog sådan tid, jag är en av de som kan godkänna men kollar nästan bara in med mobilen och därför snabbgluttar jag mest bara. Är allt bra med dig?

Snow hoppas det bara är helt ofarligt gammalt skräp som ska ut. Ska du försöka få till ett vul inom en snar framtid? 

Uppi jobbig situation. Hoppas ni kan hitta ett sätt att kommunicera med varandra.

• Resande

Uppi- neeej vilka hemska nyheter. Gråter Finns det inte minsta lilla chans att det ska kunna gå vägen? Mina varmaste kramar till dig.

Snow kram till dig med. 

• Resande

Uppi håller med om att det är fullt förståeligt att ni vill hålla låg profil. Skönt det ändå gått rätt bra. Stor kram till er!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8