Stramalj jag tror snarare de valde att kolla idag för att huvudet säkert skiljer lite mellan v.38 och 42. Det handlar nog mer om att se hur länge efter bf de låter mig gå, tror jag. Shit åtta mediciner!! Bara att komma ihåg att ta allt är ju en bedrift! Stackars magen som ska ta allt det där, fast jag förstår att några är till för just den. Urk! Hoppas verkligen du återhämtar dig fort efter att bebis är ute. Hur känner du inför igångsättningen? Har tanken hunnit landa hos dig? Jag förstod ju att fogarna inte skulle palla hela vägen men jag klagar ändå.
Jag har helt enkelt inte lika positiv syn på livet som du tror jag och större behov av att gnälla av mig här inne eftersom jag inte pratar med någon IRL (utom maken).
Kasperina det var skönt att få det gjort faktiskt, även om jag inte var så orolig ändå. Det är ju ändå bra att de har lite koll så vi vet om, ifall att bebis inte kommer närmaste veckorna. Jag tänkte inte göra som du utan den här bebis är beställd att ploppa ut, typ 1,5 timmar efter jag kommit in på fl. Eftersom jag har så mycket förvärkar nu så förbereder sig kroppen super bra och sen känns det knappt när det väl är dags. Öppnar mig fort utan att knappt märka det och sen glider bebis ut på två krystvärkar..*I wish *
Mosing- alla dessa krav man har.
Elsis är jätte nyfiken på fl. Snacka om att lillebror är väluppfostrad och redan lyssnar på syrrorna.
Johlinn N döpte bebis till Skyline Philip. Sen har det ändrats till Anton senaste veckorna.
Vi5 du har verkligen haft det extra tufft med allt! Blä, tänk om du bara kunde få ha räkmacka sista veckorna nu.