30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Tittar in i tröttdimmorna och är enbart ego när jag berättar om min dag. (Vill du inte höra hur gott jag haft det så sluta läsa nu )
Idag var jag på halvdags-spa i ca 3 h och 15 min. Såååå gott! Började med färgning och formning av bryn och vippor, därefter började hon med manikyren så nu är mina händer babylena med formade och målade naglar. Hon fortsatte därefter med en ekologisk ansiktspeeling med massage och gjorde något för att få upp blodcirkulationen. Det var sååå gott och höll nästan på somna, men så kom det lite porklämning och AJ vad det gjorde ont.. Men vill man vara fin får man lida pin..
Hon lade en fuktighetsmask runt ögonen och någon typ av fuktighetsmask av blåbär i ansiktet, visade mig med en spegel och undrade om jag tyckte det var fint - haha såg ut som ett litet monster just då . Så började pedikyren med uppmjukning av fötterna, peeling, goa krämer och till sist målning av naglarna. Hon tog därefter bort masken och avslutade hela behandlingen med chokladmassage av vit choklad på rygg och axlar. Mmmm så gott det var!
Nu ska jag gå sova igen.. så trött, så trött och somnade först vid 19-tiden. Tittade bara in en snabbis för att se vad ni haft för er idag tjejer
Kramar!