Cilla och
Billabong: Det är gulligt av er att tänka så men jag tror faktiskt inte att hon planerar att komma tillbaka.. Det är lustigt, när man tror att man känner en månniska, hon har ju ändå bott här i 1,5 år... Men när vi kollade vad hon lämnat i lägenheten är det mesta skräp... och väskorna som skulle innehålla deras bagage är alltså de väskor som innehåller deras värdesaker. Ja det lilla som finns av värde då... hm..
I övrigt en skinnsoffa som gått sönder.. den skulle hämtas av någon släkting eller vän här i Oslo, men jag tror att hon bara lämnat det.. Samma med soffbordet.. Det mesta är som sagt utan större värde.. Vet inte riktigt vad jag ska tro men det är väl bara att vänta in början av Mars.. Detta kommer bara i helt fel tidpunkt.. Med mig höggravid så kan jag ju inte direkt fixa till lägenheten och den har slitits på under den tid hon bott där, Var helt nyrenoverad innan..
Jeje. kollat ekonomin nu och vi klarar oss utan inkomsten från hennes hyra 1 månad till och innan dess har vi ju märkt om hon kommer tillbaka eller inte..
Nu ska jag bara försöka att slappa tills det är dags för middag. Ingen mening att fundera mer på detta då det ändå inte kommer att ge några klara svar..