30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Goda nyheter i syskonkämpartråden
Goda nyheter i syskonkämpartråden
FruFisk: Här är en till som är trötter, men jag antar att det finns ett samband med mitt dåliga järnvärde. Låg på 10-11 och hade minskat en hel del sedan innan jag var gravid. I morse när Agnes väckte upp oss så orkade jag verkligen inte hålla ögonen öppna ens om jag verkligen försökte.. Därtill har jag fortfarande svårt att få i mig vätska och det gör väl knappast saken bättre.
Nu har jag i a fall tatt några bad i vår nya jacuzzi och då behöver jag springa på toa så jag antar att kroppen suger åt sig all vätska som går när det finns runt om den.
Slänger in en bild på hur mysigt det ser ut i vårt nya bad som nästan är klart nu! Ska bli så gott när det är det och jag älskar verkligen designen på det trots det stora jacuzzikaret på det rätt så lilla området. Därtill köpte ju mannen en inbyggnads-TV dit och även om jag var lite skeptisk i början så gör det enorm skillnad ihop med inbyggnadsspotsen runt badkarskanten
Tack alla. Jo jag älskar verkligen vårt bad mer och mer för varje dag. Det gamla var sedan huset byggdes 1963, med svart kakel där fogen började släppa, trönrandiga väggar och grönt bad, tvättställ och toalett. Men att vi i vårt snart 50-åriga hus kan ha ett så lyxigt bad känns ju surrealistiskt. Är så lycklig att jag har en man som verkligen sätter sig in i vilka alternativ som finns och gjorde en så tydlig skiss på hur vi ville ha det, med exakta mått så snickarna har verkligen vetat vad som ska göras. Ska bli så nice när det blir helt klart, fast kan erkänna att jag haft mina tvivel på vägen, men inte nu
Uff så svårt det blir med alla nya nick. Känner ju igen de flesta men klarar inte för mitt liv att minnas vad ni hade för nick förut. Dvs ni som precis som jag har gjort ett totalbyte av nick
Nu till en fråga. I går började det liksom trycka rejält i nedre delen av magen, så att det liksom gjorde lite ont och framförallt när jag reste på mig. Att gå och röra på sig var ingen höjdare.. Så idag har smärtan satt sig där bak i tillägg. Gör inte riktigt lika ont i magen som igår men har som träningsvärk fast mer i nedre delen av skinkan. Känns nästan som att jag behöver gå på toa, eller som att jag har extrem träsmak i baken, och främst då jag reser mig upp då.. Sitter dock mjukt i soffan så träsmak är det inte.. Kanske har åderbrocket satt sig på ett nytt ställe
Frågan är då om någon tror sig veta vad det kan vara..? Har foglossningen kanske satt sig där bak också? Minns inte att det kändes så förra gången. Å andra sidan var det ju ryggproblem och inte fogproblem jag led av då så det är klart det borde kännas annorlunda.. I tillägg dessa stötvisa ilningar där nere, liksom frampå, som jag hade för någon vecka sedan..
Att man alltid ska fundera så över sin kropp och hur den beter sig
Zenobia: Wow, glassdrink i hörnbadkar låter ju helt underbart! Hmm.. något att prova ut kanske
Hahaha.. första gången jag såg ett citat tänkte jag, "vem har bytt nick till X, och vad coolt nick". Men efter att ha sett flera som "heter" X i citat uppmärksammade jag den lilla texten om att alla är anonyma i citat tillsvidare..
ahahahah "Piggley kan jag kalla dig grisen?" - det gav dagens gapskratt