M73 och
Pandoras: Grattis till lyckade RUL!
Galia: Om du mår mycket illa med uppkast så kan du ev bli bättre med stark B6-vitamin. Kastade själv upp dag som natt och fick stopp på det efter bara några dagar. Däremot höll illamåendekänslan i sig i ytterligare några veckor, men det var otrolig6t skönt att få behålla det jag åt i a fall. Apoteket har en B6-vitamin som heter Pyridoxin, står dock inte i hyllan så man måste fråga efter den. Innehåller 40 mg B6 och vitaminen är helt vattenlöslig så kroppen gör sig av med det den inte vill ha.
Idag har jag både klarat av tandläkarbesök för check på regleringen jag gjorde för 3,5 år sedan, varit hos BM som sa flera gånger att jag hade sånn fin, rund form på magen
och tittade in till kollegorna med lite fikabröd samtidigt som jag blev lite uppdaterad om vad som hänt sedan jag var där sist och det verkar som jag har en hel del nytt att lära mig när jag kommer tillbaka efter årsskiftet
Fick dessutom veta att om jag vill använda TENS under fl så är det helt fritt fram *glad*
Hjärtljuden låg som vanligt runt 150 slag och blodtrycket var fint och lågt. Nu är jag däremot såååå sliten. Fogarna klagar rejält när jag reser mig och jag är rädd att i morgon kommer det vara ännu värre. Men oavsett gott att få komma ut och träffa lite folk idag..