30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Kul nyhet i syskonkämparträden idag igen
Kul nyhet i syskonkämparträden idag igen
Milla: Intressant det med stödstrumpor, trodde bara det hjälpte åderbrock på benen men om det även hjälper högre upp så kanske jag också borde testa då
Har en bebis som aktivt försöker möblera om, eller bryta sig ut i magen i dag. Minns inte att Agnes sparkade så här hårt någonsin, lilleman verkar nästan arg
Tiidjej: Här är en från förra veckan i hop med en från i går kväll - tycker att magen ser ut att ha sjunkit lite..? men kanske är det normalt.. svaga muskler eller ngt,,, Försökt att matcha bilderna någorlunda storleksmässigt..
Så jag tror det är formen som gör att folk tror att jag är längre gången och inte direkt storleken..
MrsFisk: Hehe.. tja graviditet nr 2 är det enbart jag som fotar med kameran i en hand.. Lite kul att kunna jämföra med graviditet 1 och 2
Barb: Det var det sjukaste jag hört.. När Agnes gick på medicin mot sin lunginflammation var det inga som helst problem att få dagis och bidra, bara att skriva på ett papper som någon skrev.. Vore jag er skulle jag nog se mig om efter andra dagisplatser. Jag menar, de vill ju inte heller låta J gå blöjfri...
Tack för alla fina magkommentarer.
Här hemma tror jag en viss liten tjej blir hemma från dagis i morrn.. Har spytt två gånger nu på kvällen, får inte behålla det hon äter. Men hon känns ju inte varm.. kan det vara magsjuka ändå? Tänker att det ändå kan vara bra att hon är hemma i a fall en dag, för säkerhetsskull liksom... .