30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Riktigt kul nyheter i syskonkämpartråden!
Riktigt kul nyheter i syskonkämpartråden!
Härligt med outning Barb och Norrland
Väldigt sött av kusinen.
Tråkigt att du fick den responsen från svärmor Norrland. Hoppas ni kan vara glada för de grattis ni fick ändå
Persefone: låter ju som något är på g
Här har jag stundtals som mensliknande molningar och ryggont. Ofta i samband med att lillebror rör sig mycket. Får också springa mer på toa så jag undrar om han ev har börjat sjunka ner i huvudet i bäckenet, men det känns tidigt. Hmm..
Hoppas alla har en fin helg och jul
Norrland: vilket uttalande! Jo då förstår jag att det inte var så oväntat, men ändå liksom.. Ledsamt för mannen bara...
är också glad för mina svärföräldrar.. dessutom underbara farbröder som bara avgudar Agnes.
Juni: runt 100 dagar tror jag.. Letat med ljus och lykta efter den där rosenskimrande känslan men inte funnit den.. Tänker absolut INTE vara gravid igen.. :-P
Japp, 102 låååånga dagar enligt FLs beräkning, någon fler enligt Norsk beräkning
Tack för varma ord. Foglossning ja.. det kan väl aldrig vara det jag känner i nedre magen/runt blygdbenet som stramar så när jag reser mig och går omkring? Känner inte igen känslan från förra gången då jag hade ont i fogarna.. Uppfattar det snarare som en tyngdkänsla.. Men att han ska tynga så redan känns ju galet för tidigt..
Farmor har i a fall tatt med Agnes ut till biblioteket nu och jag har bäddat ner mig själv i sängen för att försöka sova lite så kanske det känns bättre sedan..
Kramar!
Ännu en kul nyhet i syskonkämpartråden
Persefone: Gulle dig - jo vi får väl hoppas att det blir bättre senare, även om jag har svårt att tro det just nu -) Jodå, vet att jag inte riktigt är i form för samma saker som tidigare, men det har ändå blitt lite mycket i det sista. Blir nog bättre efter nyår när vår au-pair är tillbaka från semestern, hehe
Hur går det för dig? Haft mer känningar? Kram
MrsFisk: Uff, stackare.. vet ju hur det är.. Kan bara inflika att i mitt fall har allt av mjölkprodukter gått bort. Fått extremt med halsbränna av det. Först nu som te med mjölk i fungerar igen.
Jahapp.. När jag trodde halsontet skulle ge sig helt blev jag täppt och tokförkyld istället. Sitter just nu och fryser och känns inte alls som jag har lust att fira nyår i helgen...
Tänkte i a fall kika in och säga grattis till Barb!
Pyser ut och ner i sängen...