Vi5, exakt så med maken. Jag multitaskar nåt enormt (kanske inte optimalt när jag är med barnen...). Lagar mat, städar, fixar och är ju inte 100% närvarande med barnen som maken kan vara. Å andra sidan kan han sitta framför tv:n och inte alls märka att barnen står bredvid och pratar med honom. Och är han hemma en dag (med el utan barn) gör han ingenting. Jag krattar löv, åker till tippen, handlar, städar, bakar, åker till igloon mm. Olika fokus och prioriteringar helt enkelt. Tror det är extra tydligt nu när jag har en rätt långsam (...) tillvaro på jobbet. Då behöver jag få utlopp för min energi hemma, typ organisera och fixa grejer till max. Blir då frustrerad när jag behöver hans hjälp med vissa saker, typ borra i våra porösa väggar, hänga om kylskåpsdörren och hitta/köpa vettiga hyllor till garaget (så att jag kan organisera där - längtar!). Och han göööör ju aldrig dessa saker. För att han jobbar heltid och vi båda är trötta på kvällen iofs... Nåja, det är ingen stor grej egentligen
Ang kudde skulle jag också lagt henne så. Och härligt med långsovning för E!