• Mosing

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Uppi, det glädjer mig mkt att det känns allt bättre för dig. Stor kram!

Vi5, jo tack, idag är båda barnen på fsk igen och jag jobbar. Men dina besvär, herreminje! Underlivet - ajajaj! Inte många veckor kvar nu iaf. Håll ut! Och klaga här!

Resande, jaaa! Du är i mina tankar konstant ska du veta

• Mosing

Äntligen! Välkommen Skyline! För han ska väl heta det, Resande? Ser fram emot alla detaljer, men vila nu

• Mosing

Resande, åh vad skönt att höra att fl blev så bra! Vilken lättnad för dig, och inte minst för oss alla andra som följt dig genom detta preförlossningsinferno! Tack och lov för ett happy ending Och Skyline blev som väntat en rejäl kille alltså. Otroligt att du fick ut honom på en timme Bra jobbat med alltihop Resande!

• Mosing

Vi5, när min väns fru var gravid med trillingar (som tog all näring) hällde han rejält med olivolja på hennes mat. Kanske värt att testa? Och kolla absolut järnet tycker jag.

• Mosing

Resande, alla i tråden behövde tydligen vila upp sig lite efter ditt fl-klimax Men nu kör vi igen! Gulliga storebröderna Hur är det med dina krämpor?

Kate, låter som mysiga helgaktiviteter!

Tänka sig, kl är 9.10 och här sover alla fortfarande! Jag har okynnessovit i ett par timmar känns det som. Kommer väl vara helt knäckt hela dagen, haha. Hoppas alla får en härlig helg!

• Mosing

Stramalj, oh så spännande det är nu! All lycka till i morgon! Kram

Gabi, wohoo!

• Mosing

Stramalj, jaha du, nu sker det! Undrar om du kanske ligger med CTG nu och väntar på nåt medikament... *spekulationer från en som inte blivit igångsatt*

• Mosing

Zenobia, grattis till 2-åringen! (Kan tyvärr inte följa länken) Jobbigt att han är så känslig med maten Kram

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8