30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Chiqita, för mig tog det 12 mån att få normal cykel efter vanliga p-piller. Eftersom vi vill hålla dörren öppen för en trea inom en hyfsat snar framtid har jag inte börjat med några hormonpreparat alls.
Chiqita, för mig tog det 12 mån att få normal cykel efter vanliga p-piller. Eftersom vi vill hålla dörren öppen för en trea inom en hyfsat snar framtid har jag inte börjat med några hormonpreparat alls.
Jaaa, äntligen! Grattis till flickan vi5, och bra jobbat!!! Ligg lågt nu kära du, vila och återhämta dig och "bara" agera mjölkbar
Håller med om att det finns en särskild mening med att hon föddes just den 24:e. Hoppas det känns så för er också, Vi5. Kram!
Vi5, så jobbigt att inte få sova efter denna pärs. Håller med de andra om att du ska be om en lugnare plats så du får vila nu. Jag tycker det är helt galet att det ens finns delade rum för nyförlösta kvinnor...
Lia, grattis till den fine sonen!
Drutten, tack för att du berättar om hur ni haft det. Alltid bra att få höra om hur andra gjort i liknande lägen.
Chiqita, instämmer i det du skriver
Uppi, stor varm kram till dig. Hoppas du får det att funka med arbetsgivaren och projekten, låter inget vidare
Vi5, brösten är alltså mjölkstinna, förstod jag det rätt så? Då låter ju pump onekligen som ett sätt att lätta lite på trycket så att hon får bra grepp lättare. Kräks i halsen-oron låter fruktansvärt jobbigt Jag har också sovit med barnet på sidan mot mig. Och du, skippa kommenterandet en stund och fokusera på flickebarnet och sovandet
Har ni funderat ut något namn förresten?
Och jag vet en tre-åring som inte fått några vansinniga utbrott på en vecka nu