• Mosing

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Gabi, tråkigt med GBS. Ang kläderna så vet du ju inte vad det blir för storlek på bebis. Kanske värt att vänta med att köpa mer av pyttekläderna? //Hon vars bebisar inte ens varit nära att komma i strl 50 vid födseln...

• Mosing

Vi5, så oerhört jobbig händelse. Jag tycker du verkar väldigt cool när du skriver nu, men skenet kanske bedrar? Bra att ni fick ambulans in. Kan knappt föreställa mig hur det kändes för dig under färden... Eller i väntan på ambulansen Jättekram!

• Mosing

Snow, nej så tråkigt Jag förstår att det känns deppigt, även om hoppet inte är ute så kan man ju själv ana såna saker... Stor kram!

• Mosing

Firren, skönt - då finns det hopp Och skönt att det verkar ha varit 3 dagars, bock på den sjukdomen alltså.

Vi5, grät när jag läste ditt inlägg tidigare. Kram!

Jag och L är hos mormor. Ska sova över och göra marsipangrisar när L somnat

• Mosing

Kate, åh det med virknålen låter mysigt

Min fd granne (de med barnet som dog i v 38) är på förlossningen sedan ett dygn. Planerad igångsattning i v38. Så spännande! Hoppas så innerligt att allt går bra, och det kommer det ju att göra denna gång.

Ha en fin dag allihopa!

• Mosing

Snow, yay!!!

Kate, fotoalbum ägnade jag mig åt i slutet av båda grav. Med T var det 6 års foton (inkl välja ut och beställa utskrifter alltså)... Himla skönt att ha det gjort. Och fylla frysen. Men jag mådde iofs himla bra.

Ex-grannen fick barn igår kväll! Allt gick fint. Så jäkla sköööönt!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8