30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Usch så ni blött , jag blödde 2½dl, utan te och annat, mest lågt blodtryck och taskigt järnvärde.
Usch så ni blött , jag blödde 2½dl, utan te och annat, mest lågt blodtryck och taskigt järnvärde.
Jag vill bara meddela att då jag varit hyfsat förskonad från mer foglossningsbesvär (bara jag låter bli trappen och dammsugaren), så har jag istället fått en massa fissurer Fattar ni vad de gör ont?
Jag har tfntid med min magläkare på torsdag. Jag vet iofs inte om det är dit jag ska vända mig men det känns vettigt då de inte försvinner, har använt salva (Xyloproct) i flera veckor, besvär i ett par månader.
Hoppas inget hänt Mosingsgrannarna
Här var vi på fam.samtal idag, gick väl ok, mest klargjort att vi absolut behöver det! Ny tid om en vecka.
Kasperina, ja välbehövligt också.
Här svär jag. Nämnde ju fissurer tidigare. Idag pratade jag med tarmdr och hon skrev ut en salva. Superbra säkert, men på kartongen står att gör som i bipacksedeln, som saknas däri. Kollade på FASS, Apotekstillverkad medicin, bipacksedel finns EJ. Men hur ska jag veta vad jag ska göra med den däringa salvan då? Applicera mycket, litet, inuti, utanpå, v a d?
Jag ska ringa 1177 imorrn eller nåt (har besök nu). Dumt av Apoteket iallafall, att hänvisa till en bipacksedel som inte finns, utav deras egentillverkade medusin.
Har vält (mha magen) en full kopp nygjort kaffe (Selectamaskin) i knät! Sitter och ska rådfråga 1177 då det förvisso känns men inte ser så farligt ut Detta på jobbet alltså. Åkte hem och har duschat svalt. Svider men ser ok ut på låren men under håret är det lite rött. Skit!
Det är nog ok, hon sa Aloe vera gel och 2 alvedon, men satan vad det kan svida! Ringde maken, han får hämta på fsk, aldrig jag tränger på mig tighta gravidbrallor nu och sätter mig i bilen.
Grattis Mosing till en dotter, fint namn
IdaVi, aha, bar under kjol också? för här blåser det lite.. kanske svalkar, om den inte lyfter dårå, kjolen. Höggravid blotterska utanför förskola :-O