Inlägg från: Mrs Firren |Visa alla inlägg
  • Mrs Firren

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Håller alla tummar jag har för M73! Hoppas, hoppas bebisen anlänt.

Sarahkka - Men fy för ögonproblemen, låter läbbigt. Häftigt att ett gammalt knep utan moderna mediciner funkade. Hoppas att du snabbt blir bättre. Mysigt med bebisfix!  

• Mrs Firren

M73 - Förstår att du är arg och less. *kram*  

• Mrs Firren

Pandora - Men fy vilken hemsk start för både dig och bebisen. Förstår att det tagit tid att hämta sig från pärsen. Skönt att ni fått landa nu och att hela familjen får vara tillsammans. Är det inte rätt ovanligt att man får havandeskapsförgiftning med andra barnet? Har för mig att det i det allra flesta fall inträffar med första barnet? Skönt att både du och emil mår bra nu iallafall!

Barbabok - Knepigt! Ni får ta det här året till att njuta av familjen ni har och alla ska må bra i den nya situationen. Även om du känner att tiden rinner i väg så kanske det faktiskt inte är helt knas att ni får ta den här tiden till att komma på benen efter en jobbig tid under graviditeten.  

• Mrs Firren

Glassgrisen - JA! Känner igen, mycket. Mamma, mamma, mamma femhundraelva gånger varje dag. Just nu gillar jag förskolan...

• Mrs Firren

Hurra M73! Stort grattis till lillasyster!!

• Mrs Firren

M73 - Grattis igen! Vad skönt att allt gick snabbt och bra till slut även om bebisen blev trött. Skönt att komma hem till familjen också.

Måste bara kommentera det där med tvillingar. Jag har en syssling som jag tror är upp i 11 barn, varav fyra par är tvåäggstvillingar (dvs 8 barn). De andra är "singlar". Har för mig att siffrorna var såna senast jag hörde. De anlagen måste komma från mamman, för på pappans sida finns då inga tvillingar.

Själv skulle jag tycka att det vore aningens scary att köra oskyddat... 

• Mrs Firren

Hurra för alla som går på semester!! Måtte solen lysa på er i sommar.

• Mrs Firren

Stort grattis till lillebror, Sarahkka!!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8