Emsters mamma Nej, jag vet inte om jag håller med om att det är snabbt övergående. Och ffa inte när det är tre barn som är krassliga. Kanske om de bara kräkes och sedan är bra i magen, men O är nu inne på fjärde dygnet nu med jättediarré och bajsar ner sig, lakan/handdukar/mattor och annat flera ggr om dagen.
I morse började även G att kräkas...
Men jag håller en tumme för att han inte blir lika sjuk som O, ffa eftersom han inte hade gått upp så mkt i vikt vid den senaste BVC-kontrollen...
J är hyffsat pigg men har inte jättemkt matlust - fullt förståeligt för det har inte vi föräldrar heller.
Sambon gick till jobbet ändå men kommer hem om 2 h.
Jobbigt med fuktskadan...
Men, vilken absurd lägenhetshyra!?
Nåväl, förmodar att er försäkring går in och täcker den, så det går väl an. Hoppas det blir klart snabbare än på 4 månader så att ni hinner tillbaka till er egen lägenhet och inte behöver bo i en 1,5:a utan möjlighet att stänga ute ljud när ni är fyra i familjen. Å andra sidan vänjer sig barn vid ljud också har jag märkt.
malinkatarina: Våra pojkar delar rum och har gjort det hela tiden. Ja, från början delade de även spjälsäng. Men som Siggan tipsade om så lägger vi dem sällan exakt samtidigt även om det händer. Ngn av dem brukar vara tröttare än den andre och får nattas först.