Knase: Nej, att anlita städfirma för hela städningen är ju oerhört dyrt så det förstår jag att ni inte har pengar till i samband med alla andra utgifter nu. Jag menade att ni tar till det för bättringsstädning enbart, ifall de jobbiga köparna har några jobbiga synpunkter - OM det inte finns ngn snäll familjemedlem som kan rycka in och städa om det de anmärker på.
Ojdå, 8 veckor!
Trevligt!
Vanligtvis brukar det väl inte ta SÅ lång tid? Nästan märkligt att de lägger in en adoption vid denna tidpunkten då eftersom de räknar med att behöva göra en månadslång paus i hela ärendet. Ja så tycker jag, som är lite härligt svensk i mitt tankesätt och kanske inte resonerar riktigt likadant som man gör i SydAm...
Jag menar inte att ni skulle behöva vänta längre på er son så klart!
Just det ja, lillknasan fyller väl år nästan samtidigt som lillebror då va? Om jag minns rätt... för jag tror hon och jag delar dag.
aigee och
juni: Jodå, jag tycker minsann det är dags för en tvillinggraviditet här i tråden nu!
Pyttis: Instämmer med juni, imponerande beslutsamhet!
Här har G trillat dit i magsjukan också...
Inga kräkningar men det som kommer ut i blöjan är som vatten. Och blöjor håller INTE för sådana mängder. "Härligt" med nedbajsade kläder, lakan, babysitter, handdukar m.m. TUR att vi bor i hus nu och därmed har egen tvättmaskin. Vilken mardröm det måste vara att behöva boka tvättider i samband med ngt sådant här!
*Ser det positiva i det hela*