Ja ni vet ju säkert vad jag kommer skriva angående att det blir lugnt i magen ibland. Min rekommendation är så klart att man alltid ska kolla upp det om man känner sig orolig. Förlossningen tar emot oroliga mammor varje dag och en ctg-kurva och och/eller ett ul är väldigt snabbt avklarat.
Nu tror jag ju att lilla bebisen säkert mår jättebra inne i magen, juni, men med tanke på att du bär på gbs så tycker jag att du med all rätt bör få kolla lite extra om du känner dig orolig.
Frk kanin: Jag vet inte vad jag ska säga... blir så otroligt ledsen för er och framförallt lilla ärtis skull. Så orättvist livet är!! Jag önskar av hela mitt hjärta att det kommer ett litet syskon till er snart. Så jobbigt det du går igenom nu, hoppas innerligt att det ger resultat.
Jag vet egentligen inte hur jag känner, det pendlar ju hela tiden. Ena dagen svävar man på små moln och gosar världens finaste lillebror och andra dagar är jag arg och bitter över det vi förlorat. Det är svårt, Charlie skulle inte finnas om vår Lilly dött. Konstiga tankar att brottas med. Ändå tror jag att jag mår väldigt bra trots det vi varit med om. Jag har (tillsammans med kuratorn) jobbat med mig själv så otroligt hårt det här året och det känns som jag kommit väldigt långt i sorgearbetet. Nu ska jag bara lära mig att leva med det här resten av livet, hitta någon slags balans.