-
Instämmer fullkomligt! Måste se till att hinna beställa hem fler innan auktionsslut nästa vecka bara.. har bara pyttestorlekar kvar.Lilla Ego 07 skrev 2010-06-21 22:00:08 följande:Ja mailingbags is the shit! Skulle aldrig någonsin orka sälja på T om jag inte hade tillgång till såna. Skiter fullständigt i att de kostar några kronor stycket, så jäkla enkelt ju att använda.
-
Hmm. La ut lite blandat i helgen.. Både tjejkläder och killkläder. Men bara killkläderna får bud..?? Utbudet är kanske för stort för tjejkläder så de försvinner i mängden..?
Hur är det för er andra? Får ni också mer bud på pojkkläder än flickkläder?
-
Skickade du med en bild i ditt mail till säljaren? Är ett tips annars..Pepa77 skrev 2010-06-23 12:29:49 följande:
Lite tips mottages tacksamt!
Vann en auktion där det stod NYA stretch jeans, vita.
Hem kommer bomullsbyxor, o på baksidan av benen full i fläckar! Det går inte att missa dom. O jeanstyg är det ju inte heller. Det spelade visserligen ingen roll. Byxorna var bra i övrigt.
Har mailat säljaren om att vi kanske kunde göra nåt positivt så man slipper lämna negativt omdöe. Svaret var att inga återköp görs, o rätt beskrivning stod i mailet. ???
Återköp hade jag inte tänkt från första början. Men någon annan slags kompensation kan man väl begära? Vet ju inte om fläckarna går bort i tvätt. Så nya är de defentivt inte.
tacksam för svar här.
-
Samma här tyvärr...Smultronhjärta skrev 2010-06-23 12:45:46 följande:Visst är det så..Illa för min del med tanke på att jag alltid handlar mer till dottern
-
Får väl börja handla mer till honom helt enkelt...
-
Aha. Ja lite konstigt egentligen, det står ju faktiskt att vi använt dem mycket och att muddarna är blekta.. men folk budar ändå. Visst, de går ju absolut att fortsätta använda, och de är ju perfekta på dagis om man inte vill lägga 400 kr. Får hoppas de slutar under 200, annars blir jag nervös att någon blir besviken och tror de är i nyskick eller så...ominte skrev 2010-06-23 21:56:16 följande:Gaaa, det var novastar-jeansen jag tänkte norpa av dig igår på köp nu men ångrade mig. Och nu är de ju nästan uppe i köp-nu-pris Du kommer bli nöjd med slusumman tror jag
-
En liknande kommer till vår kille i ett paket i början av juli...Smultronhjärta skrev 2010-06-23 15:16:38 följande:Nu kom sonens springcykel- levererad till dörren
Superbra säljare!
www.tradera.com/Puky-Balanscykel-Springcykel-...
Fast vi kommer köra på en billig Biltemas. Kusinen fick en sån vid samma tid och samma ålder förra året, det tog 3 månader precis - sen kunde han cykla på en vanlig cykeln och balanscykeln behövdes inte längre. Så det känns dumt att lägga en massa pengar ifall den knappt blir använd mer än juli-sep. -
Orka ta sig till Gekås bara.. NOT.Smultronhjärta skrev 2010-06-24 08:56:38 följande:Japp det tycker jag också-jag gillar snygga saker
Dock kan jag tipsa alla som kan tänka sig en plastig springcykel att köpa den på Gekås istället för Biltema..De ser i princip likadana ut men på Gekås kostar den 299:- -
Har bara varit där en ggn för ett par år sen.. Tja det var ju helt ok.Smultronhjärta skrev 2010-06-24 09:58:55 följande:Men Gekås är ju superroligt! Jag är där var och varannan vecka
Men det är ju en resa på 50 mil totalt (dit och tillbaka) så det blir ju inte direkt lönsamt att köra dit för att handla cykeln. Då åker jag hellre till Biltema 1 mil bort. -
Suck... Har tänkt sälja en typ Fisher P leksak, men så hittar jag inte alla bollarna... Typ 2 av 4 eller vad det nu är. Jobbigt! Alla såna små tillbehör har ju alltid en tendens att "försvinna" på nåt mystiskt vis - speciellt när man SKA ha tag i dem...