Inlägg från: x karin76 |Visa alla inlägg
  • x karin76

Traderatråden nr 16

Viktorsmamma skrev 2010-06-13 20:18:56 följande:
    yey sålde vårt new super mario bros på köpnu direkt =) satt iofs "lågt" köpnu på 299 men  ville få in pengarna och få de sålt direkt. hon har även betalat redan dessutom.

nej, nu ska jag hitta nått mer att lägga ut som ej används så man får in pengar.

tror ni luftgevär går bra på tradera?
    Inte tillåtet.... http://www.tradera.com/help/HelpPage.aspx?NodeID=2076#vapen
    ★ Jack 2007 ★ Cleo 2009 ★ www.tradera.com/auktioner/x_karin
  • x karin76
    tessum skrev 2010-06-14 19:13:36 följande:
    Jag fick inga fler bilder som kunde bevisa att han hade spelet. Han har inte svarat på mail efter det och idag hade en köpare lämnat negativt.

Kollade på avslutade auktioner och han har sålt samma spel 4ggr!  Tur att jag blev misstänksam, jag brukar aldrig kolla upp om telefonnr och adress stämmer.

Såg att han sålt bla en dator idag. Hoppas att köparen inte betalar!
    Se till att göra en anmälan till Tradera!

Om du vill kan du ju göra en polisanmälan med, det är bara att ringa så tar dom den. Kan ju vara schysst mot de andra som kanske har betalat in en massa pengar.
  • x karin76
    star67 skrev 2010-06-15 14:44:04 följande:
    kan man på något sätt lägga bilder efter att man har fått bud på vara??
    Nix, det enda du kan göra är att göra ett tillägg i beskrivningen och skriva att det finns fler bilder och att man kan maila om man vill ha.
  • x karin76
    Smultronhjärta skrev 2010-06-15 14:08:21 följande:
    Jag har ingen diskmaskin heller men tabletter för fläckars skull
    thelwin skrev 2010-06-15 14:03:04 följande:
    gäller det även färgade kläder, hur länge ska de ligga?? Brukar de bli blekta i färgen
    Jag brukar låta det ligga och dra i några timmar,färgade som ljusa plagg. Än har inget blekts iaf
    INGEN DISKMASKIN? Oj oj oj... Vi kör vår nästan varje dag, skulle inte överleva utan den!
  • x karin76
    Smultronhjärta skrev 2010-06-17 19:27:57 följande:
    Jag har också avslut ikväll och det går väl sisådär kan jag tyckaDrömmer

Själv ska jag leta reda på min ninjadräkt för ikväll ska det banne mig ninjas
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    Vad blev det för nåt? 
  • x karin76
    Stormis skrev 2010-06-17 21:19:29 följande:
    Jag stör mig!
    Har hittat vad som absolut ser ut som en vän (jenny) som hjälper till att trissa buden här. Återkommer på de allra flesta auktionerna. Har anmält, men fler bör väl för att de ska få upp ögonen:
    www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
    Bra att det anmäls!
  • x karin76
    Viktorsmamma skrev 2010-06-18 13:35:45 följande:
    ska då kanske lägga ut min bärbara fujusi siemens, den funkar är lite seg dock, men får en ny bärbar på tisdag så då kanske man till och med kan få nått för den? hehe=P

jag köpte ju somsagt 2 tröjor idag, samma säljare. mailade och frågade om samfrakt, självklart sa hon då blev frakten 36? för 2 tunna tröjor som väger mindre än 100gr st då frakten enskillt  var 12kr st dvs 24 för båda.

sa då till henne i mail att hon då kan skicka de separat då jag inte vill betala mer i frakt för att samfrakta, då vill man ju få det till samma eller billigare pris. hoppas hon inte blev sur bara då hon säkert har packat de redan..
    Nu vet jag ju inte vilka tröjor det var, men om de är tjocka och hon bara har små emballage att skicka i så blir det kanske skrymmandeavgift på det pga tjockleken, är väl därför gissar jag?
  • x karin76
    anette 81 skrev 2010-06-18 14:36:34 följande:
    när är det läge att lägga ut en skaljacka?
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
    Bäst är nog höst och vår, men sommaren funkar med.
Svar på tråden Traderatråden nr 16