Inlägg från: x karin76 |Visa alla inlägg
  • x karin76
    Smultronhjärta skrev 2010-06-19 09:40:20 följande:
    Dags att lista en prolist på 50 objekt då
    Höga utrop i denna torka som råder dock
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    Suck.. Ska ta och lägga ut jag med, men det känns som om man får vara glad om NÅT blir sålt överhuvudtaget..

Ska du lägga ut på en vecka?

Hur var det med den där ninjningen förresten, såg aldrig om du svarade på det?
    ★ Jack 2007 ★ Cleo 2009 ★ www.tradera.com/auktioner/x_karin
  • x karin76

Mmm.. är nog för att ALLA försöker ladda upp just nu (undertecknad inluderad).

Fick nyligen ett mail där man fick fylla i åsikter om Tradera och funktioner osv... om Prolister i synnerhet. Klagade FETT på att man inte kunde välja att ladda upp en annan tid utan att det kostade multum - det borde vara GRATIS att välja sluttid på auktionerna. Då slipper de ju detta tokproblem att ingen kan ladda upp på kvällarna när ALLA vill lägga ut samtidigt. ;-(

• x karin76
    Scruffy skrev 2010-06-20 21:21:26 följande:
    Hörni gör jag fel.

Jag vann en auktiuon och betalade in bud samt frakt.
    Det gick en vecka och säljaren hade inte ens skickat dem.
    Hon hade sjuka barn sa hon. Halsfluss och mollusker.

Jag ville ha varan innan midsommar så jag åkte kommunalt och hämtade den igår.
    Tog 2.5 timme.  (Frakten var via Schenker)
    Nu har hon ju gjort 40 kr i vinst eftersom hon aldriga har skickat dem. Visst kan jag väl be henne föra tillbaka dem 40 kr? Varför ska hon få behålla dem?
    Visst jag ändrade mig men då hade hon redan haft pengarna i 8 dagar utan att skicka dem.

Nu tänkte jag skriva ett vänligt mail och be henne föra över 40 kr till mig för en frakt som aldrig blev nyttjad.
    Det normala hade väl varit att bett om 40 kr då du hämtade varan?

Men visst kan du ju be om det i efterhand också, hon har ju inte postat den så..
  • x karin76
    x karin76 skrev 2010-06-20 21:21:26 följande:

Mmm.. är nog för att ALLA försöker ladda upp just nu (undertecknad inluderad).

Fick nyligen ett mail där man fick fylla i åsikter om Tradera och funktioner osv... om Prolister i synnerhet. Klagade FETT på att man inte kunde välja att ladda upp en annan tid utan att det kostade multum - det borde vara GRATIS att välja sluttid på auktionerna. Då slipper de ju detta tokproblem att ingen kan ladda upp på kvällarna när ALLA vill lägga ut samtidigt. ;-(

Tror jag skiter i pron och laddar manuellt i stället. Annars får man ju vänta ihjäl sig. Har typ 15 auktioner och INGEN laddas upp, det bara avbryts.
  • x karin76

Så nu kom mina ut, fick sega ut dem manuellt. BOOORING! Så trist att det ska bli så när man ansträngt sig för att göra klart listan i god tid innan.

Får hoppas att man får bud trots lite högre utrop nu då.

(Flick 74-86, pojk 92-98).

• x karin76
    Smultronhjärta skrev 2010-06-20 22:03:38 följande:
    Men jag hoppas att du har anmält dig till kampanjen max 50 osålda om man laddar upp 19-20:e juniDrömmer
    Hmm.. jag funderar just på om jag anmälde mig eller inte... Borde ju rimligtvis ha gjort det för jag visste ju om kampanjen, men kan man kolla det så här i efterhand?

Åhå ett köp nu, alltid kul.
  • x karin76
    Smultronhjärta skrev 2010-06-20 22:17:01 följande:
    Just ja..saknade ett köp-nu på en av dina auktioner där Hade tagit den direkt
    Ja det är bara att föreslå så sätter jag ett Köp nu om det passar.
  • x karin76
    ominte skrev 2010-06-20 22:18:12 följande:
    Kan ni ge mig en hint/tips på vad OK-pris är för ett köp-nu på småfolk-tshirtar som är i fint skick, sparsamt använda?
    Beror på storlek och print, om det är poppis print och bra storlek (t ex 86) brukar jag sätta utrop 79, köp nu 149.
Svar på tråden Traderatråden nr 16