-
Har du fått bud redan är det nog svårare.. Annars brukar de vara ok med att ändra. Du får hålla tummarna.Milliz skrev 2010-08-13 22:12:21 följande:Jag har mailat hoppas jag får svar snart. Så typiskt jag har fått bud på en auktion och det var just den som hade blivit fel..
-
Jag förstår det som att man inte behöver betala vare sig avgifter eller provision...jordnöten skrev 2010-08-13 21:22:16 följande:Tror ni att det är annonsen med diverse tillval som är gratis eller tror ni att det är så bra att man inte heller behöver betala provision på vinstsumman?? Tycker det är luddigt!
-
De enda kvällarna jag kan ladda upp kvällstid är fredag lördag när ingen annan laddar.. Svara gärna på min lilla enkät: www.familjeliv.se/Forum-5-84/m53963690.html . Tänkte vidarebefodra den till traderasupporten sen...amomentlikethis skrev 2010-08-13 20:00:39 följande:
Gud så segt det är att ladda upp aktioner idag. Har någon annan så med?
Å den nya prolistern kunde jag inte ladda hem
nån som faft problem med det också?
Går det att använda en äldre modell av prolister ändå?
-
Sådär. Har klurat ut vad jag ska lägga ut på kampanjen... Två klockor från DKNY och ett Odd M-plagg. Vad ska ni andra passa på att lägga ut?
-
Vet någon varför det står att det återstår 10 timmar av gratiskampanjen på Traderas sida, när det i själva verket ska vara 34 timmar? Den är ju i morgon med??? Har tänkt lägga ut 2 auktioner idag, och 1 i morgon, så jag vill ju inte att det blir fel och jag missar det.....
-
Har mailat supporten för att be dem ändra klockan, hyfsat vilseledande ju...x karin76 skrev 2010-08-14 13:46:01 följande:
Vet någon varför det står att det återstår 10 timmar av gratiskampanjen på Traderas sida, när det i själva verket ska vara 34 timmar? Den är ju i morgon med??? Har tänkt lägga ut 2 auktioner idag, och 1 i morgon, så jag vill ju inte att det blir fel och jag missar det.....
-
Dom skriver ju 14-15/8 och "lördag och söndag" så det måste ju gälla, även om deras "timer" visar på tok fel. Har mailat supporten angående timern, men får inget svar verkar det som. Dåligt av dem att förvirra folk...AochJsMamma skrev 2010-08-14 20:05:59 följande:har oxå sett det, samma med skalkläder från POP som vanligtvis brukar gå högt..ska lägga ut denim skaljackan i stl 92, o den brukar ju gå högt, vill inte riskera att lägga ut för tidigt...
Gäller kampanjen imorgon? Står ju i mailet men blir så osäker med tanke på vad som står på T...
Bara att ta ett screenshot på villkoren annars (datumen) så är det inga konstigheter att klaga om det skulle strula i morgon. Ska också ladda upp några ikväll och en i morgon, så hoppas det inte strular. -
Men vilket nöt man är... Behöver ju inte ladda upp i morgon - man får ju välja avslutstid och det kostar inget extra... Tog några på lördagen och en på söndagen (om 2 v).
Bara så ni vet det så finns det en bugg om man laddar upp med prolistern. Den protesterar och säger att valt datum måste vara inom 3-14 dagar. Om man däremot laddar manuellt (vilket man ju kan göra nu när det bara är tre auktioner det handlar om) så kan man välja längre tid än 14 dagar om man vill.
-
Tog ganska lång tid på mina overaller, men det var för jag var osäker på om någon budade så här tidigt.. Men med facit i hand så verkar det vara många som tittar på auktionerna så det går säkert absolut utmärkt med 7dagar också.HonSomVet skrev 2010-08-14 20:51:47 följande:Om man lägger ut overaller, "ska" man ha 7 dagar, 10 dagar eller 14 dagar? Känner mig lite osäker över vad som är bäst. Funderar på 10.
-
Vad hände sen då, blev den uppladdad ändå med det datum du valt eller blev den inte uppladdad alls?Kristyr skrev 2010-08-14 21:10:50 följande:fick felmeddelande att det var nått som var fel i annonsen men det måste nog ha vart för att jag hade valt längre än 14 dagar.Brukar oftast köra 1 kr, men som fler säger så har Tradera gått väldigt dåligt under vår/sommar så på en del grejer vågar man inte riskera ge bort sakerna och sätter lite högre utrop.himla skrev 2010-08-14 21:58:57 följande:Ser att många av er har annonser på ganska höga utrop... hur går det ... och vad gör att Ni sätter just det priset ... jag har utrop på 1:- på nästan alla mina auktioner ... lite riskfyllt men tycker ofta att det kan funka bra i slutänden ändå !!
www.tradera.com/PoP-Polarn-och-Pyret-WS-FLEEC...
Jag ser det som att om en vara bör gå för iaf 49 kr, då låter jag den hellre gå två omgångar på Tradera och väntar på att rätt köpare kommer som söker efter just en sån grej, än att nån slumpar den för 1-5 kr. Visst det kostar 3 kr per omgång, men det är det värt om den ligger ute i två omgångar och sen säljs för 49. Säljs den inte alls så tar jag med den till loppis i stället och säljer för 30.