Inlägg från: x karin76 |Visa alla inlägg
  • x karin76
    h80 skrev 2010-08-22 20:23:06 följande:
    tror faktiskt att jag gör det, vet inte vad jag ska sätta annars
    Fina paket brukar alltid gå bra verkar det som.
    # Jack 2007 # Cleo 2009 # www.tradera.com/auktioner/x_karin
  • x karin76

Men alltså... Tradera har en fetingbugg just nu, man får ingen info från säljaren i det automatiska vinnarmailet då man valt KÖP NU. Varken då jag sålt eller köpt på köp nu senaste veckan så har informationen kommit med.

Har nyss skrivit och klagat till tradera... Så ska det ju verkligen inte vara!!! :evil:

• x karin76
    HonSomVet skrev 2010-08-22 21:49:43 följande:
    Hur var det nu det här med att tejpa över streckkoden på Schenkers paket? Är det okej att det är genomskinligt tejp på själva streckkoden?
    Ja det gör ingenting.
  • x karin76
    Fina! Har haft en del bud ute men inte orkat vare sig buda högt eller ninja.. Garderoben behöver tömmas, inte fyllas. Något litet blev det iaf:

http://www.tradera.com/Indian-Lily-Meandi-86-92-auktion_302779_116917676 (har den sen tidigare som 74/80 och tycker den är superfin i färgerna, fläck kan kvitta då hon har blivit en liten minikladdis)
    http://www.tradera.com/Zipjacka-jacka-troja-fran-Me-I-meandi-stl-86-92-auktion_302779_117260800 (tyckte det var ett jättebra köpnu-pris om den är i jättefint skick)

Avsluten igår gick helt ok, och fick ett köpnu på min odd molly-kofta jag la upp igår kväll, så jag tycker auktionerna går helt ok numera. Sommarstiljtjen verkar ha släppt nu.
  • x karin76
    h80 skrev 2010-08-23 07:25:13 följande:
    vad konstigt, jag köpte flera saker på köp nu igår o fick info
    Vad märkligt. Jag klickade KÖP NU på den sista ziptröjan jag listade, fick ingen info alls. Likadant med de som handlat av KÖP NU av mig för någon dag sen. För säkerhets skull mailade jag hon som tog KÖP NU igår för jag vet inte om hon fått infon eller inte.. men så här ska det ju iaf inte vara. Märkligt dessutom om det bara händer mig..!
  • x karin76
    Viktorsmamma skrev 2010-08-23 09:02:22 följande:
    Hur resonerar ni i denna situation!

Avslutade auktion 17augusti
    Automatiskt vinnarmail från T, där de står maila då bet är gjord.

köparen betalar in den 19:e mailar inte.
    jag ser bet. 20 på eftermiddagen då vi haft dagis inskolning och inte kollat konto ofta.
    d¨å de är helg (fredag) väljer jag att lägga de på lådan (lokala handlarn) på söndag förmiddag då inte vår låda ändå töms förrän måndag. 10.00 ( om 1 timma.)

känner mig smått orolig att jag kommer få lågt på leveranstiden då den köparen klagat mycket om långa leveranstider trots att hon lägt kommentaren 5-7 dar efter avslutad auktion.
    Det är nog lugnt. Med tanke på att avslut är just på en torsdag så blir ju leveranstiden alltid över helgen, det förstår ju t o m hon.
  • x karin76
    h80 skrev 2010-08-23 07:57:35 följande:
    ånej, köp nu på din odd molly-kofta, den hade jag i minneslistan Rynkar på näsan
    Ja ibland undrar man om man satt rätt pris men jag är nöjd och glad att jag fått den såld. Hade 14 dgr på den så jag är glad jag slapp vänta all den tiden.

Du får titta på min OM-blus i stället.
Svar på tråden Traderatråden nr 16