-
Jo, h*n ändrade från småfolket till småkolket och sänkte utropet från 550 till 500 och höjde köp nu från 600 till 700mini2007 skrev 2010-11-19 22:19:38 följande:Fast den ser inte ändrad ut?
-
Haha, jag vet! Fattar inte heller... Fast man måste ju helt enkelt skratta. Men så länge ingen budat så kan h*n ju ändra annonsenmini2007 skrev 2010-11-19 22:48:03 följande:But why?? Ja med rubriken småkolket är det säkert flera som hittar den...
-
Tipsar, ligger i helt fel kategori:
www.tradera.com/Windstopper-Fleece-fran-Polarn-Pyret-auktion_302711_122499702 -
Är det inte kappahl? Vet verkligen inte, men har för mig att jag gått förbi deras och tyckt att de var lika...Viktorsmamma skrev 2010-11-20 16:40:34 följande:vad är de här för märke? liknar pop väldgt mycket
-
Har också avslut imorgon och kanske 3 budMamma till Simon skrev 2010-11-20 20:17:02 följande:jag har med avslut imorgon, men inga bud alls
-
Japp, jag har också avslut, har väl bud på ungefär en tredjedel bara Fast jag superfegade med rätt höga utrop, så jag hoppas fortfarande på bud precis i slutet...Stormis skrev 2010-11-21 19:24:53 följande:Gå in på hjälpsidorna så hittar du "Gemensamt återkallande av omdöme". Lätt som en plätt och riktigt skönt att få bort det där illröda elaka.
Gissar att många har nedräkning med mig idag? Jag har bud på kanske hälften av det jag har ute. Hoppas på lite mer så klart . -
Men hjälp, hon har ju verkligen problem!Maj bebis skrev 2010-11-22 13:41:38 följande:fortsättning på min lilla tvist med hon som köpt en dvd av mig utan att betala och nu försökt sälja den igen.
Jag har nu fått negativt omdömme tillbaks och
fick även detta trevliga mail:
Tog bort auktionen och har packat in din jävla DVD som var i dåligt skick..!!
Ska bara sätta på adressen och posta på mån, frakten/portot kostar 24 kr, vet det då jag sålt många DVD filmer, så det så..!!
Du kanske inte vet vad dåligt skick betyder och att det är bättre att man säljer saker i bra skick..??!!
Du har som sagt inte svarat på frågan om du själv skulle vilja köpa en DVD film i dåligt skick..??!!
Antar att du sålde DVD:n för att den är i dåligt skick..??!!
Du kanske inte såg (blind) el visste att den är i dåligt skick..??!!
Du kanske tror att en DVD spelare kan klara hur mycket som helst trots att DVD skivan är i dåligt skick..??!!
DVD spelaren kan sluta funka el annat om man har en alltför repig DVD skiva..!!
Du kanske tror på vad som helst i denna värld..??!!
Har jävligt lätt att genomskåda människor..!!
Att kalla någon för bedragare för lite mer än 50 kr då har man gått för långt..!!
Skulle självklart förstå om summan landade på flera tusen, en miljon el mer..!!!!
Har hänt att folk bedragit andra på så mycket..!!
Det visste du kanske inte heller..??!!
Hade 13 auktioner totalt varav 6 auktioner som är sålda och nu har jag 4 auktioner som är bud på så det så..!!
Har bara 3 auktioner kvar sen så om du ska buda blir det inte många så det så..!!
Har sålt otroligt mycket för jag skriver så bra i annonserna till skillnad från dig som varken skriver det ena el det andra när det gäller skick o.s.v..!
Tar du bort mitt omdöme så tar jag bort ditt omdöme..!
Att du skrev att du ska både polisanmäla, ringa Tradera och du var i Bromma ser jag som ett hot och därför skrev jag hotande Traderare i omdömet..!
Om du var i Bromma, konstigt att du inte var förbi då, kanske för feg..??!!
mvh Denise
-
Vann en bodysuit på "köp nu" idag med icke angiven frakt. Det stod ju dock att frakt tillkommer i auktionen, så det tog jag ju för givet, problemet (eller ja, inget stort problem, men iaf) är nu att jag är 99,9 % säkert på att frakten bör gå på 24 kr och hon har inte vägt och kan inte komma iväg till posten och kolla idag men tror 36 kr och skriver att hon sätter tillbaka resten annars. Men jag tycker att det känns onödigt att föra över 12 kr sedan, och känner mig på något sätt "dum" att be om dem sedan... Så hur skriver jag på ett trevligt sätt att jag är nästan säker på att frakten inte går på mer än 24 och att jag bara sätter över det? Hon var osäker på om det blir skrymmande eller inte, men det beror ju på hur hon packar isf, för en bodysuit i stl 86 är ju inga problem att packa icke skrymmande. Eller är jag löjlig nu? Jag tycker bara att det känns så onödigt att sätta över för mycket och sedan ska hon sätta tillbaka...
-
Jag satte in alltihop iaf, och så skrev jag: jag tror att frakten blir 24 kr, så jag skriver mitt kontonr på en gång "jessican skrev 2010-11-27 22:05:23 följande:Skriv till henne att du både sålt och köpt massor i den storleken på bodysuits och att det inte går på mer än 24:-
Tänkte en stund extra på det och kom fram till att jag fick den ju för ett bra pris ändå, så strunt samma om det var 12 kr mer, vill inte krångla... -
Fröken Andersson- jag har en fin pop-väst i stl 98 ute nu, och ikväll dyker två skjortor upp och finbyxor från pop