Traderatråden nr 16
Fyndade nyss:
www.tradera.com/item.mvc/viewitem/
Sålde en likadan stl 80 och fick 485 för den, så detta är bra pris tycker jag för något som inte går att få tag på
Fyndade nyss:
Sålde en likadan stl 80 och fick 485 för den, så detta är bra pris tycker jag för något som inte går att få tag på
Tipsar om superfin regnoverall:
och om superbillig vindfleece (fast dyr frakt) :
Inga mina såklart
Har avslut ikväll, men det går riktigt dåligt Ett par superfina pop finbyxor använda 2 ggr är bara uppe i 12 kr Så gå in och kika om ni behöver finbyxor stl 74
Tipsar om vinterjacka, inte superbillig men fin:
Var sugen själv, men känner att det är onödigt då han redan har en vinterjacka och tre overaller...
Jahapp, nu råkade jag klicka hem en tröja bara för att den blev billig och jag inte hade något bättre för mig. Men storkillen gillar ju dinosar... Och en vecka är sååå tråkig om det inte kommer spännande saker i brevlåda typ varje dag ju
Åh nu fick du mig att buda på en tröja också.En svart med dinosar, hoppas jag vinner den för jag älskar just det trycket från Me and I. För att inte tala om hur fin sonen är i det :) Har en i 74/80 men går inte att trycka ner ungen i den längre med gott samvete hehe.
Väntar med spänning på att se om mina auktioner får lite högre bud. Första gången jag säljer något. Fick ett köp nu på en molo body och då blev jag glad :)
Det går dååååligt på t för mig ikväll Pop-byxorna är fortfarande bara uppe i 12 kr, och nu är det bara en timme kvar