Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar
    Majuni skrev 2010-10-16 19:48:30 följande:
    Finaste "skarl" jackan någonsin Bra pris också..!
    Ja, eller hur Solig Tur för mig att hon skrivit skarljacka
  • StaffenAssar
    Miew skrev 2010-10-16 19:58:59 följande:
    Den g[r visst att f[ tag p[. Jag s[g den p[ ving[kers factory outlet. Det fanns vissa storlekar kvar av den, och byxor.
    Aha, när jag sett den senast på rea fanns endast stora stl kvar, men det var ju förstås i olika butiker här i sthlm och inte på outleten. Brukar du vara där ofta? För om du är det och orkar så kan du jättegärna få kolla vilka stl de har då jag gärna vill ha en till min andra son också
  • StaffenAssar
    Miew skrev 2010-10-16 20:54:16 följande:
    Jag är där kanske 2 ggr per år... Men jag kommer ihåg den för jag var där för en månad sen. Får se om jag ska dit igen snart, tjatar på gubben om det
    Aha. Men om du åker så får du som sagt jättegärna kolla Solig  
  • StaffenAssar

Jahapp, nu råkade jag klicka hem en tröja bara för att den blev billig och jag inte hade något bättre för mig. Men storkillen gillar ju dinosar... Och en vecka är sååå tråkig om det inte kommer spännande saker i brevlåda typ varje dag ju Drömmer

www.tradera.com/item.mvc/viewitem/

• StaffenAssar
    JillyBilly skrev 2010-10-17 16:39:36 följande:

Åh nu fick du mig att buda på en tröja också.En svart med dinosar, hoppas jag vinner den för jag älskar just det trycket från Me and I. För att inte tala om hur fin sonen är i det :) Har en i 74/80 men går inte att trycka ner ungen i den längre med gott samvete hehe.

Väntar med spänning på att se om mina auktioner får lite högre bud. Första gången jag säljer något. Fick ett köp nu på en molo body och då blev jag glad :)

Oskyldig
Svar på tråden Traderatråden nr 16