Traderatråden nr 16
Så, nu har jag fått ut lite till, det blir nog de sista innan jul iaf... Men jag fegar rejält med höga utrop, orkar inte annat just nu, mina nerver måste palla för tentor och grejer
Så, nu har jag fått ut lite till, det blir nog de sista innan jul iaf... Men jag fegar rejält med höga utrop, orkar inte annat just nu, mina nerver måste palla för tentor och grejer
kan man sälja en Mololurv nu?
Eller är de fel årstid helt?
Den är typ brun utan luva från årets kollektion minns ej namnet i strl 98.
nypris 499 och den är HELT NY med lapparna.
sonen har nu 3 st, 2 från molo och en lindex ( den molo och lindex är samma färg) och vet inte vad jag ska med alla till, för han har även 2Ws från pop, 1 fleece pop och lite annat.
vad kan man sätta för köpnu pris för att få den såld FORT utan att ge bort den.
Skumt, jag ser i "mina favoriter" att tråden är uppdaterad med nytt inlägg kl 20.20, men jag kan bara se fram till mitt inlägg kl 20.08. Tänkte att om jag postar ett inlägg nu så kanske jag kan se...
Tips till den snabbe:
www.tradera.com/Pop-polarn-o-pyret-vinterklader-stl-86--auktion_302796_123136383
Inte min såklart!
Hur går det för alla nu? Jag tycker det går dåligt! Har avslut imorgon kväll, och inte ett endaste litet bud Visserligen höga utrop, men ändå, känns lite surt...
Börjar det bli dags att lägga ut skalkläder snart? Eller funkar det bäst på hösten? La ut lite på fb nu för att se, men blir jag inte av med dem där så vill jag ju ut med dem på t... Och åkpåse och overall, är det för sent nu? Nya med lapp båda två, så jag vill ju ha en slant för dem isf...
Jaha, nu har jag slängt ut lite skalkläder, får verkligen se om det går att sälja nu. Fast jag fegade rejält med höga utrop förstås...
Jag gör ett försök iaf, så jag kan återkomma om två veckor och säga om det var någon idé eller inte
Kan iaf säga att jag fått ett bud på det jag la ut ikväll, och då valde jag fegisutrop och 14 dagars auktionslängd, så helt hopplöst verkar det inte vara.