Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Traderatråden nr 16

maggan75 skrev 2010-10-17 19:47:35 följande:
    Kikade men för litet här tyvärr

Ja, man ska ha högre utrop på mindre stl verkar det som

Men tack för att du kikade  
  • StaffenAssar

Har ev ett försvunnet paket jag med. Lade det på lådan i onsdags kväll och köparen hade inte fått det idag. Fast jag tycker gott hon kan vänta lite till, men till saken hör att vi bor ganska nära så det är konstigt att andra paket som postades samtidigt kommit fram trots att de skulle mycket längre...
    Fast jag skulle iofs inte hör av mig till säljaren när det bara gått två dagar (fredag och måndag, eftersom jag postade efter tömning på onsdagen) som paketet skulle kunnat komma på... 

• StaffenAssar
    Lejån skrev 2010-10-18 19:00:55 följande:
    Åh! *glad*

Fick precis mail om att mitt paket hittat fram! Hon hade inte fått någon avi från posten att det kommit fram, och nu fått en påminnelse så allt var postens fel!

Gissa hur skönt det kändes, när det rörde sig om så mkt pengar!!
    Å vad skönt! När det gäller så mycket pengar känns det ju ännu värre  
  • StaffenAssar
    x karin76 skrev 2010-10-19 16:30:12 följande:
    Så här svarade de:

Hej Karin!

Tyvärr så gällde inte dessa rabatter/erbjudanden för de medlemmar som har mer än 500st omdömen.

Men jag ska givetvis ta detta vidare till ansvarig avdelning, så får vi hålla tummarna att det kommer något liknande erbjudandet som omfattar er som har över 1000 omdömen

Hoppas du får en trevlig dag!

Med vänlig hälsning
    Fast jag fick erbjudandet för att fira att jag fått 500 omdömen... Fastän jag typ låg på 541 omdömen när erbjudandet kom Obestämd
  • StaffenAssar

Alltså, min köpare mailade idag igen och skrev att paketet fortfarande inte kommit. Vi bor typ 3 minuter med bil från varandra... Att vi bor så nära tycker både hon och jag borde påverka så att det inte borde ta lång tid, men sedan tycker vi olika. Jag postade i onsdags kväll efter tömning, alltså gick det iväg på torsdagen och har ännu inte dykt upp. Köparen hävdar att visst är posten seg, men så här lång tid har hon aldrig varit med om att det tagit. Det är alltså 3 dagar som paketet skulle kunna ha dykt upp nu - fredag, måndag och idag. Hon vill att jag ska efterlysa det, det handlar om en tröja för ca 75 kr inkl frakt. Finns det någon tidsgräns för hur länge man ska vänta innan efterlysing? Har för mig att jag sett 14 dagar någonstans, men det kanske bara är inbillning? Jag känner att visst kan jag göra en efterlysning, men samtidigt tycker jag att tre dagar inte är så lång tid? Någon som har några tankar?

• StaffenAssar
    Olivers Mamma skrev 2010-10-19 22:23:55 följande:
    Ja du, posten verkar ju vara jobbiga nu för tiden, jag tänkte efterlysa på fredag
    Ja, då efterlyser jag väl då helt enkelt... Tur att skaljackan jag köpt skickas med dhl!
  • StaffenAssar

Samma här! Men det är svårt att hitta ett alternativ som är prisvärt när det kostar 12 kr med posten

Svar på tråden Traderatråden nr 16