backi2008 skrev 2010-10-08 20:58:46 följande:
Fick ett köp nu i måndags och har fortfarande inte hört något från köparen och inte fått betalt. Varför tar man köp nu och inte betalar omgående när all betalinfo finns i det automatiska vinnarmailet???
Hur tycker ni det går nu?? Tycker mina auktiner går väldigt trögt.......
Tycker det går sådär, en del går bra och en del har bara 1 kr bud... Och en del inte ens bud... Förstår inte varför fleece går så dåligt? Vi använder fleece varje dag såhär års under skalkläderna och sedan under overallen, men det kanske inte andra gör?
Sedan måste jag gnälla lite... Hade en köpare som tog köp nu på en ns-tröja där jag skrivit att köp nu var inkl frakt. Köparen tog en del tid på sig med betalning, men jag postade ändå samma dag pengarna kom in, och dessutom så såg jag att de betalat köp nu summan plus frakt så jag påtalade det och bad om kontonr så att jag kunde sätta tillbaka fraktkostnaden vilket jag gjorde samma dag. Fick ett mail när tröjan kommit att de var jättenöjda och att sonen blivit jätteglad. Och så får jag ett tomt positivt omdöme! Köparen är väl rätt ny, men tycker ändå att de kunde ha skrivit något trevligt...