-
Finns i min presentation, man får ju tydligen inte länka längreSnoppan skrev 2010-10-25 22:31:29 följande:Staffen: nick på tradera?
-
Aha, isf så fuskar jag väl lite då Heter karro_82 därSnoppan skrev 2010-10-25 22:34:10 följande:Staffen: e inne på iPhone, så jag ser inte presentationer :(
-
Japp, flera ggr och det har funkat varje gångTonarslisa skrev 2010-10-26 16:31:52 följande:
till er som har nordea; när ni fört över pengar till ett konto i handelsbanken har ni då endast fyllt i kontonumret?
-
På nordea ska man inte skriva i clearingnummer till just handelsbanken. Det är olika hur många siffror det ska vara och om man ska skriva clearing eller inte beroende på vilken bank det ska till. På nordea fins en bra hjälpsida med ett schema som förklarar hur många siffror det ska vara till respektive bank och hur clearing ska angesStarkMamma skrev 2010-10-26 16:48:25 följande:Jag har visserligen swedbank men clearingnummer brukar jag alltid skriva i. Annars kan det ju gå till ett konto i egna banken.
-
Grattis!gavagai skrev 2010-10-26 20:14:50 följande:Jag vann 1000 kr på min tradera-trisslott!
-
Ikväll har jag shoppat lite dagiskläder
www.tradera.com/item.mvc/viewitem/
www.tradera.com/item.mvc/viewitem/
www.tradera.com/item.mvc/viewitem/ -
Varsågod, det var så lite såTonarslisa skrev 2010-10-26 21:07:05 följande:StaffenAssar & StarkMamma - Tack för era svar!!
StaffenAssar, vart lite osäker om jag gjorde rätt även om jag läste schemat. Det var df jag undrade Det undrade jag också tidigare idag. Måste blivit något fel... -
Jag har faktiskt haft ett kort på min son en gång. Det var en mössa som jag inte fick fram färgerna på ordentligt på den vanliga bilden och som jag hade ett bra foto på när sonen hade den. Förstår ärligt talat inte det stora problemet? Mer än att i den annonsen som var länkad till känns bilderna på barnet totalt överflödiga, mest som att h*n vill visa upp barnet... Det är ju samma som att ha kort på andra ställen på nätet, om man lägger in ett foto i en tråd här på fl så kan ju vem som helst se det tex? Jag tycker dock att foton på endast kläderna oftast är ger en tydligare bild av plagg och skick, så jag föredrar det, men jag känner inte det här "jag skulle aaaaldrig" faktiskt.
Men alla är vi ju olika -
Tycker de är normala till stora för det mesta...Underbara ungar skrev 2010-10-29 14:21:55 följande:T har blivit en drog
Mina barn har kläder så det räcker med råge, ändå sitter man där o budar
Kul med lite "nytt" åt barnen ju.
En fråga om ida.T...
Hur upplever ni storlekarna??
Budade hem ett set med beg. body och nya byxor i samma storlek, tycker att bodyn är liten o byxorna stora
Är ni andra av samma uppfattning? -
Förra veckans fynd, molo snickisar och tröja