Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Traderatråden nr 16

*iiiii* avslut börjar om 20 min...

vissa saker går okey andra inte alls.. NS brukar väl gå bra?

• Kristyr
    Viktorsmamma skrev 2011-03-02 20:07:54 följande:
    oj vad dåligt ditt ns gick

ja har ju somsagt fyndat nströjor i bra skick för 21&23kr hade förberett mig med 80-90kr i max men de gick inte upp.. super konstigt. nu är väl tillfälle att fynda ns för de som vill de verkar de som.
    96 just nu för ett par bralls.. *snyft* hade kunnit behålla dem till lillasyster..

har aldrig sett ett par gå så dåligt/lågt..
  • Kristyr
    Viktorsmamma skrev 2011-03-02 20:40:22 följande:
    145 blev de visst höll de i minnes för att se om de gick upp nått
    bättre än inget men inte så bra
  • Kristyr
    MejaKiZnic skrev 2011-03-02 20:47:19 följande:
    Härligt hoppas de gick bra för dig idag {#emotions_dlg.flower}
    nja.. NS för fynd 145 är inte så bra kanske Obestämd
  • Kristyr
    Sophie81 skrev 2011-03-02 22:32:36 följande:
    Jag sålde en röd Nova star fleece i strl 86 i absolut toppskick för 42 kr i oktober. kommer ihåg det än så jag tog det ganska hårtRynkar på näsan
    men mina senaste auktioner har gått bra faktiskt så det jämnar väl ut sig i längden...
    nej de där fleecarna går riktigt dåligt på T... tyvärr, för de är grymt bra.
  • Kristyr
    MejaKiZnic skrev 2011-04-03 20:09:58 följande:
    Avslut snaaaart, så himla spännande! Skalbyxorna från Polarn är fortfarande i fyndpris.
    jag har skoavslut aldeles strax.. spännande har inte sålt skor på T tidigare än denna omgånger
  • Kristyr
    AochJsMamma skrev 2011-04-03 21:48:42 följande:
    Kristus: samma här ! Gick bra,så imorgon blir det att lägga ut fler. Har massor av kavat, puma, Superfit mm som ska väck
    Kristus..*hihi*

Gick väl okey tror jag. Har aldrig såldt skor förrut. Men trodde det skulle gå sämre. Tyvärr har jag inte så många fler skor att lägga ut.
Svar på tråden Traderatråden nr 16