Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Traderatråden nr 16

mysungarna skrev 2010-03-26 13:02:33 följande:
    Måste ju faktiskt fråga är det ingen mer än jag som stör sig på att posten byter ut varenda lådan till dom pytte små lådorna ? För mig innebär det att jag måste lämna in paketen på coop istället & dom lyckas alltid glömma mina kassar med paket när postgubben kommer & dessutom så måste dom kontrollera portot på varje paket när dom tar emot, mindre inspererande då man lämnar in 20 paket och stå där medans dom kontroll räknar  
    men vad irri att det ska extrakontrollera.... inget annat postombud í krokarna? (inte för att det finns så många)
  • Kristyr
    mysungarna skrev 2010-03-26 13:06:45 följande:
    Nää det är 20 minuter med bil till nästa...dom är verkligen maniska & dessutom sjukt outbildade. dom kontroll väger verkligen allt ner till minsta lilla mössan. Tråkigaste är när dom glömmer skicka med paket & så kommer man ner nästa dag & så står dom kvar. Visst borde man kunna klaga till posten ?
    klart du måste kunna klaga!

finns postombud i örby vet jag, i älvsjö på vivo, på hagsätra på en spelbutil...
    Inte kan du ha 20 min med bil till dessa ställen..
  • Kristyr
    mysungarna skrev 2010-03-26 13:13:24 följande:
    är inte örby bara dhl ? jag hr varit där och postat dhl innan. Jag frågade dom på coop nära som jag har här och dom sa att närmsta andra post är i skärholmen. Jag har ju verkligen noll koll själv eftersom jag knappt hittar bakom huset
    nej när jag har vart tvingad att gå till örby för dhl paket har de haft posten grejer med har jag för mig. Tror de har allt....

de menade nog "post" kanske? och inte ombud
  • Kristyr
    Pumanprinsen skrev 2010-03-30 14:35:23 följande:
    Fynd
    lite iaf...{#lang_emotions_dreamer}
  • Kristyr
    Jessika82 skrev 2010-04-02 18:43:37 följande:
    ska man bara ha märkes kläder på tradera för att få bud eller nästan bortskänkes för att kunna sälja kläder?
    Märkeskläder går väl bäst....
  • Kristyr
    kalmar brud skrev 2010-04-03 19:27:10 följande:
    Dom finns alltså bara till storlek 86? Det var den storleken dottern har nu så det funkar inte. Finns det andra plysch med?
    det finns ju velour/plysch på t3b2 på kläder från stl 86 med... både pojk och flicksidan.. olika färger.

stjärn byxorna går bara till 86.
Svar på tråden Traderatråden nr 16