Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Traderatråden nr 16

TvåTrollsMamma skrev 2010-07-30 07:33:50 följande:
    Från i våras, funderar på om Elin kommer klara hösten i strl74 i overall. Hon har precis gått in på 68.
    hmm vet inte hur de lurvar från hösten 2009 är lite mindre i stl, har sådana. Vet inte hur vårens var.
  • Kristyr
    Raira skrev 2010-07-31 12:19:15 följande:
    ja de är snygga  . Hadde inte tänkt mej mer en ett par byxor dock till tjejen . Då jag hadde bud på fler byxor än dessa jag skulle ninja . Men men nu får hon lite mer byxor än jag tänkt , får hoppas jag förlorar budgivning på lite .

ja hon har jag hört vara en bra säljare , Kollade runt lite innan jag började buda av henne . det är s tråkit nr man köper kläder som är egen sydda och när man får hem dem så är de bara snygga till utsidan men om man börjar syna arbetet så finner man dem haffsigt och dåligt sytt.
    ja det är blä när det är haffsigt sytt. så billigt brukar de inte vara...
  • Kristyr
    h80 skrev 2010-07-31 20:49:07 följande:
    overallen?
    den är ny, köpte den i vintras när den kom, var gravid då o tyckte den var sååå fin. men nu när det blev en tjej så vill jag ha en röd istället.
    så jag vet inte riktigt vid vilken längd den passar :)
    åhh hade det vart en 80 kanske man kunde ha bytt.. skulle gärna ha en grön men har en röd i stl 80
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2010-07-31 21:20:26 följande:
    åhh hade det vart en 80 kanske man kunde ha bytt.. skulle gärna ha en grön men har en röd i stl 80
    eller hade velat byta...
  • Kristyr
    h80 skrev 2010-07-31 21:41:21 följande:
    80 tror jag hade blivit för stort för min tjej
     å jag vill ha en 80.. men det var syng
  • Kristyr

Har fotat sonens kläder nu som ska ut på T till BB eller lön i aug. Bara att skriva och väga kvar... *pust* Sedan är det dax för dotterns kläder..

Svar på tråden Traderatråden nr 16