Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr
    Viktorsmamma skrev 2010-08-12 10:51:11 följande:

Mina auktioner går superdåligt... =/

mina går nästan okey för att vara 14 dagar kvar ...
  • Kristyr
    Viktorsmamma skrev 2010-08-12 11:11:51 följande:
    ja, dessutom finns det samma modell, i 92 som ligger uppe i 160kr
    så fattar inte vad som är fel, dock går 92:orna ut idag och mina om 5 dar....
    Pumanprinsen skrev 2010-08-12 10:57:40 följande:
    Mina med
    Rynkar på näsan trist är det!Lyckost hörrudu! =/
    har fått lite bud och det är mer än vad jag fick sist jag hade auktioner ute i april (när det var lika långt kvar på auktionerna)
  • Kristyr

har fått en förfrågan från nån i tyskland som vill bjuda på min auktioner på T. Hmmm

Kan personen bjuda (har kryssat i bara köpare från sve) eller måste jag göra nått? Eller??

Har noll erfarenhet av sånt..

Någon som vet??

• Kristyr
    StaffenAssar skrev 2010-08-14 10:36:52 följande:
    Om de inte har ett "svenskt" traderakonto så kan de inte bjuda, men du kan (om du inte fått bud) gå in och ändra så att du accepterar köpare internationellt. Jag fick ett mail från en sådan köpare nyligen och kunde då göra så. Om du redan har bud på auktionen kan du maila kundtjänst så att de kan öppna den åt dig har jag för mig, men jag är inte helt hundra på det.
    tack! misstänkte att det var nått sånt..har mailat kundtjänst med och frågat.
  • Kristyr
    Milliz skrev 2010-08-14 10:43:59 följande:
    Nä det gick inte att ändra. Men dom skulle stänga auktionen åt mig så att jag kan lägga ut den på nytt.. Men dom där 25kr lär jag väl säkert få betala
    näe... vad dumt. Då får man ju betala en osåltavgift eller nått sånt dumt... det vill man ju inte.

hmm då kan jag ändra på osålda saker.. jaja då vet jag.
  • Kristyr
    x karin76 skrev 2010-08-14 21:01:38 följande:
    Men vilket nöt man är... Behöver ju inte ladda upp i morgon - man får ju välja avslutstid och det kostar inget extra... Tog några på lördagen och en på söndagen (om 2 v).

Bara så ni vet det så finns det en bugg om man laddar upp med prolistern. Den protesterar och säger att valt datum måste vara inom 3-14 dagar. Om man däremot laddar manuellt (vilket man ju kan göra nu när det bara är tre auktioner det handlar om) så kan man välja längre tid än 14 dagar om man vill.
    fick felmeddelande att det var nått som var fel i annonsen men det måste nog ha vart för att jag hade valt längre än 14 dagar.
Svar på tråden Traderatråden nr 16