Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr
    Linastrumpan skrev 2010-04-07 09:48:41 följande:
    Finns det nån mololurvexpert hemma???fick hem denna här om dan : www.tradera.com/Molo-Lurvfleece-i-fint-anvant...Jättefin men tråkigt platt...har för mig att de ska tumlas ett tag efter tvätt. (har aldrig ägt en)  Ska de tvättas med mjukmedel? Vill gärna att den ska bli lite fluffigare... Den var tänkt att passa lillasyster som har 80/86 i kläder men är enorm och räcker till storasyster som har 110
    tvättas med lite mjukmedel och torktumlas ett tag (så den inte är helt torr) på låg värme tror jag?!
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-04-08 14:43:36 följande:
    Jaha så kom Postis med paket och jag kan ju bara se till mig själv..Sådant som jag kallar Nyskick är på sin höjd tvättat 1 eller 2 ggr och ser i övrigt ut som ny..Fick idag hem en klänning i n y skick..NOT. Fläck framtill, fläckar baktill på ena ärmen,svag fläck på halsringningen. Hur i h-vete kan man missa sånt när man packar är min fråga
    blind? {#lang_emotions_undecided}
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-04-08 15:08:52 följande:
    Tanken slog mig men något öga måste nog finnas för att kunna "se" det där nyskicket
    Synd att alla inte är lika nog i beskrivningen som en viss smultron...{#lang_emotions_dreamer}{#lang_emotions_heart}
  • Kristyr

Smultron> Finaste juh! {#lang_emotions_heart} Tycker inte det var nån skillnad på dem, båda var lika super fina.

• Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-04-14 19:56:12 följande:
    Vad roligt att du är nöjd Lamm och kaniner i finfint skick är ju ett måste till bebis
    ja verkligen. Lammen supefin suit.{#lang_emotions_sunny}

Spännande att se om vi kan "ärva" mer från Lova sedan...{#lang_emotions_dreamer}
  • Kristyr
    Mamma till Simon skrev 2010-04-22 17:39:06 följande:
    Fick denna idag www.tradera.com/VNTEROVERALL-BABY-auktion_302...usch säger jag bara..hällorna var helt uttänjda, haken man hänger upp den med hängde lös på ena sidan, smutsig i rumpan, en gammal napp i bröstfickan
    ucsh!{#lang_emotions_throwup}
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-05-17 20:50:24 följande:
    Småfolk t-shirt
    nån fin som man missade?{#lang_emotions_cool}
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-05-17 21:21:22 följande:
    Nejdå..jag har fler som ska ut,ska bara bestämma vilka jag kan skiljas ifrån trots att jag hör och häpna är lite trött på danskt
    trött på danskt? Du måste vara sjuk!
Svar på tråden Traderatråden nr 16