Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Traderatråden nr 16

x karin76 skrev 2011-05-29 10:56:16 följande:
    Hörreni... Fler som tycker som jag att detta är lite misstänkt likt en bedragare..? www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?ftgnr...

Någon med 1 i omdöme (enbart affärer från en säljare tidigare) säljer massor med nya NOVA STAR plagg, alla bilder är snodda från webshoppar. Tror personen kommer ta pengarna och det finns inga plagg, men det är ju bara min misstanke. Hoppas ingen köpare råkar illa ut..

Mailade Tradera så de kan hålla ett öga på säljaren.
    det finns en webshop ev är det det fysik affär därifrån säljaren kommer som har NS...

men det kan man inte veta... får se vad det som mailar får för svar.
  • Kristyr
    AochJsMamma skrev 2011-05-29 19:28:23 följande:
    även jag har avslut ikväll, känns inte som att det blir några köp av det vilket jag tycker är synd för det är väldigt fint skick på plaggen.. Kan ju inte spara allt, men vill inte heller sälja för lågt.. skittrist iallafall att det går så dåligt på Trradera nu, man känner inte för att lägga ner mer tid på det, men samtidigt så har jag massa sommarkläder kvar att sälja, har ju inte lust att spara ett helt år..
    jag vill väääldigt gärna bli av med mina sommarkläder, tänker inte spara dem ett år till.. :-/ Har iof inte avslut förrän på tisdag. Men inga av mina pluttiskläder har fått bud.
  • Kristyr
    pomola skrev 2011-05-29 19:54:03 följande:
    Jag har också några avslut ikväll, har haft många avslut i veckan som gick också.
    Jag är en av de få här som verkar nöjd, t o m mer än nöjd. Vissa plagg har gått för oförskämt mycket. Jag kör alltid 1 kr auktioner, jag tror att lågt utgångsbud ger fler budare och därmed högre slutpris.
    brukar med ha1:- men jag vågade inte denna gång då jag har så mkt smått märkes som är superskick och det brukar inte gå så bra... och nuhar de iof inga bud alls.. :-/ Men får fundera..
  • Kristyr
    pomola skrev 2011-05-29 22:11:18 följande:
    Jag håller med dig; jag hade också varit försiktig med småtting-storlekarna och utropspriserna.
    Konstigt att så få vill buda på de minsta storlekarna, skicket på de plaggen är ju nästan alltid topp.
    körde lite säkert och det ser som sagt ute ut att gå så bra, men men.. vill inte skänka
  • Kristyr

sitter här och har avslut...

de jag har fått bud på går okey, hade höga utrop.  Sedan några som bli osålda. Undrar om man ska lägga upp sommarkläder igen? Orkar inte spara dem en sommar till...

• Kristyr
    Sophie81 skrev 2011-05-31 21:32:10 följande:
    jag tänker nog lägga ut lite till bb/lön igen. Är inte bortskrämd än, trots att min senaste omgång i söndags gick apdåligt. Vill inte heller spara tills nästa år.
    funderar på att lägga ut när skattepengarna kommer... de ska komma innan midsommar. Ja det är ju iof vid BB.
Svar på tråden Traderatråden nr 16