Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr
    1638 skrev 2011-07-16 02:38:29 följande:
    Jag fattar inte...
    Från vår sida så kan man köpa emballage o bli en BRIS-HJÄLTE... man får paketet TILL sig utan extra kostnad o man köper 10 pack av vadderade påsar eller kartonger i 2 olika storlekar. Utöver detta så är man med o tävlar om kanonfina priser... samt då givetvis stödjer BRIS
    Dessa välgörenhets auktioner går hur segt som helst fast de promotar dem via aktuella kampanjer... o som sagt de säljs endast från vår sida....
    *skriver ju då inte vad mitt alias är för jag vill inte på något sätt fronta mina egna auktioner... intresserade kan ju hitta dessa ändå via just kampanjer länkarna*
    Brukar ni köpa emballage eller använder ni mest eget? Jag driver ju ett eget privpak ombud o är av uppfattningen att det är ungefär 50/50...
    Vore skoj att få er åsikt..
    använder bara mailingbags
  • Kristyr
    maximum skrev 2011-07-28 21:22:45 följande:
    Jag har lagt upp några annonser nu. Har bara sålt 3 saker på tradera förut och skickade då med schenker. Men när man ska välja posten så kommer man till postens sida för avtalskunder hur vet man det? jag pckar väl som vanligt med vanliga frimärken?
    vanliga portotabellen...
  • Kristyr
    Carmen1 skrev 2011-08-03 23:03:59 följande:
    Lägg upp upptill 100 annonser och slipp osåltavgiften finns ju nu! Gäller under aug månad.
    var ser man det? men då måste man lägga upp manuellet? Då får jag lägga upp dyrsaker manuellt isf.
  • Kristyr
    MejaKiZnic skrev 2011-08-07 22:58:05 följande:
    Första auktionen på tradera igång och bud Drömmer imorgon ska jag slänga ut massa kläder för 1 krona. 
    jag ska med kasta ut kläder för 1:- och ytterkläder med lite dyrare utgångspris då jag inte vill skänka bort dem.
  • Kristyr
    MejaKiZnic skrev 2011-08-08 22:30:45 följande:
    Massa märkes för 1 krona, måste gallra Solig en auktion är redan uppe i 205:- efter 15 min
    shit! vad kul!

• Kristyr
    MejaKiZnic skrev 2011-08-08 22:30:45 följande:
    Massa märkes för 1 krona, måste gallra Solig en auktion är redan uppe i 205:- efter 15 min
    jag sitter och laddar pron har 54 annonser nu....  tänkte ladda upp den om en vecka...
  • Kristyr
    Carmen1 skrev 2011-08-09 01:03:22 följande:
    Någon som har koll på hur det fungerar att skicka med Schenker? Måste man ha skrivare hemma? Kan man packa i egna förpackningar, typ mailingbags?
    japps skrivare hemma och du packar i eget, du kan köpa med. Ganska smidigt.
  • Kristyr
    AMC80 skrev 2011-08-09 08:14:14 följande:
    Hej! Hur länge ska jag vänta innan jag kontaktar en säljare och fråga om den har skickat mitt paket? 1 vecka? Två veckor? Hur länge är brukligt innan man kan börja undra?
    Jag betalade in den 1:a juli (dagen efter auktionen) och jag hade samma bank som säljaren så överföringen borde ha gått omgående. Sedan dess har jag inte hört något men ser att säljaren fått ungefär tio positiva omdömen om varor och betalning mellan idag och min inbetalning(hon har alltså både köpt och sålt).
    ehh då skulle du nog har kontaktat denna för ett tag sedan
Svar på tråden Traderatråden nr 16