Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Traderatråden nr 16

AnnaFreja skrev 2011-01-29 21:46:57 följande:
    Kan inte kommentera din bild på fejjan igen ;(, men kontentan är alltså att den är tokstor för  mintjej på 76 cm, eller?
    håller på och leker med sekretessinställiningar på Fb kanske är därför...
  • Kristyr
    x karin76 skrev 2011-01-30 18:58:00 följande:
    Har avslut ikväll bland annat.. Tycker det har gått helt ok även dagarna innan. En hel del auktioner var lite segstartade kanske, men när väl första budet kommit tycker jag det tickar på lite grann.
    1-2 bud om dagen är inte så bra tycker jag.. Obestämd Hoppas på fler på tis när det är avslut.
  • Kristyr
    AochJsMamma skrev 2011-01-31 19:57:12 följande:
    Gaaaah PANIK!!! Gråter Går det lika dåligt på T för er som för mig nu??? Jag som innan tyckts att Polarn går så bra på T får omvärdera helt, går USELT!! O strax avslut... 

mianf: japp, garanterat budtrissning..verkar misstänksamt iaf..
    avslut i morgon och en pop pyjamas visserligen 62a men iaf ligger på 1:- annat har rasslat på lite men pop verkar inte gå så bra..
  • Kristyr
    AochJsMamma skrev 2011-01-31 19:57:12 följande:
    Gaaaah PANIK!!! Gråter Går det lika dåligt på T för er som för mig nu??? Jag som innan tyckts att Polarn går så bra på T får omvärdera helt, går USELT!! O strax avslut... 

mianf: japp, garanterat budtrissning..verkar misstänksamt iaf..
    får hoppas på massor med ninjor...
  • Kristyr
    Line80 skrev 2011-01-31 20:48:22 följande:
    håller inte med alls om att det går segt på Tradera.. är skitnöjd! tror mkt beror på vad man har ute och i vilka storlekar.. det jag har i baby går väl inte lika bra som de större tex..
    nej baby stl 56 ovh 62 går kasst. 69 och 74 går bättre.
  • Kristyr
    Toppen9 skrev 2011-01-31 21:03:23 följande:
    Hur söker man på säljera på Tradera? Har skrivit användarnamn i sökrutan men får aldrig nån träff?
    under avancerad sökning...
  • Kristyr
    aLttjolajban skrev 2011-02-01 14:47:58 följande:
    Här är det avslut imorgon. Går segt,men bättre än vad jag trodde att det skulle gåGlad
    Här ska prolistern fyllas på med fler saker

idag har buden trillat in lite iaf..

Avslut om 20 min.. *iiii*

Måste med börja fota och fylla en ny lista.

• Kristyr

åhh varför ska det vara så svårt med folk med noll i omdöme att skriva nått.. det är ju inte jag som förlorar på det utan dem som har ett omdöme som är tomt.. hur snyggt är det?

Svar på tråden Traderatråden nr 16