Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Traderatråden nr 16

Kristyr skrev 2010-12-14 20:54:31 följande:
    har hört folk säga det tidigare år.. men jag har aldrig haft ute nått då, så det blir spännande om man får några kronor för helt nya kläder...
    ska försöka lägga upp lite mer i morgon eller så.. måste fota först och inte somna med dotterna som jag gjorde idag på dan när jag eg skulle fota och skiva i pron
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2010-12-14 20:57:22 följande:
    ska försöka lägga upp lite mer i morgon eller så.. måste fota först och inte somna med dotterna som jag gjorde idag på dan när jag eg skulle fota och skiva i pron
    en person förstörde 4 köp nu priser direkt.. *mutter*
  • Kristyr

Nu blir jag sur.. fotade massor kläder nyss. Hade tänkt att få ut dem så fort som möjligt, men det går ju inte så bra.
    1. Kameran ¤%&!"#¤%& går inte att gå över korten till datorn för kameran hänger sig när jag ska flytta korten.
    2. slå på makens #¤%&/ mac. Han har minnekortsläsar i datorn.Musen är seg och jag får musarm på 1 sek hur f-n funkar en sån här? ehh lägger ner.. Slår av skitdatorn
    3. Lyckas leta reda på minneskortsläsaren. ehh ja den funkar inte så bra...

SKIT SKIT SKIT! Sur som få just nu... "#¤%&

• Kristyr
    mini2007 skrev 2010-12-15 14:07:32 följande:
    Dagtid är väl ingen bra tid ändå *tröstar*
    men jag skulle ju fylla på i pron juh!!
  • Kristyr
    Stormis skrev 2010-12-18 20:40:16 följande:
    Wohoo, uppladdningen av 62 sköna är igång Cool. Och på andra försöket *glad*, men jag förstår inte varför den ska stå och tugga först, för att sen starta vid omstart om man tar bort första bilden (alltså det är så varje gång, så det har inget med bilden att göra som programmet påskiner).
     hörru bamseleggingsen reades ju just för 50:- Köpte såna då...
  • Kristyr
    Stormis skrev 2010-12-18 21:43:57 följande:
    ha ha, inte varit där på ett tag
    å andra sidan så kanske de inte fanns i alla stl i alla butiker. litar/hoppas på att nån behöver
    är inte så våghalsig med 1 kr som du Cool
    jag testade lite med 1:- och hoppas på tur...Drömmer

jag hittade dem på lindexonline.. Tycker de är väldigt uni.. Så fina med en svart tröja till... Dagmamme"byxor"
  • Kristyr
    Väntarochlängtar skrev 2010-12-25 12:03:56 följande:
    Lägger ni ut auktioner nu mellan jul och nyår ( ngn speciell dag) och/eller mellan nyår och trettonhelgen? Tror ni på 1 kr utrop??
    jag har som går ut 28e och jag var våghalsing och la 1:- 
Svar på tråden Traderatråden nr 16