Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Traderatråden nr 16

AochJsMamma skrev 2011-02-05 13:02:22 följande:

Någon som vet vad som hänt denna köparen? hon har vunnit en auktion av mig, men jag har inte fått betalt eller svarat på mina mail.  Känner igen nicket o hon har ju massor av omdömen, så känns märkligt? Jag väntar gärna med bet, men visst undrar man... har för mig att hon hänger här ibland?

www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...

kan det inte vara faktura som inte är betalad?
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2011-02-13 20:49:37 följande:
    Jag känner mig e x t r e m t nöjd som har tvingat mig själv att ladda upp 50 auktioner(är man snål så är man trots total brist på motivation/orkDrömmer
    Som tack för jobbet fick jag ett köp-nu på en gratisauktion på en gång
    gällde det bara tom idag?

var det nån kod?
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2011-02-13 20:57:29 följande:
    Japp tills idag- 3 gratis med "februari" och 50 fri osåltavgifter om man anmälde sig på nån länk
    ja de där 3 har jag lagt ut, attans att man inte visste om de där 50. men men.. har endå inte hunnit göra nån pro..

måste hinna nästa veckan, trots en busig son hemma..*pust* Måste iaf hinna fota så får jag sitta och tokskriva pron på kvällar och nästa helg...
  • Kristyr
    Mokie skrev 2011-02-18 19:38:56 följande:
    Gokväll!

Hur många dagar brukar ni vänta med att skicka påminnelse mail för utebliven betalning? Köparen ifråga är nu 2 dagar sen.. Har aldrig hänt mig förrut så jag känner mig så kluven.
    brukar skicka ett snällt typ när tiden är slut, för ibland har inte det automatiska kommit fram eller de har missat det. Brukar uppskattas och pengarna bruka snabbt trilla in då..
  • Kristyr
    AochJsMamma skrev 2011-02-21 21:25:26 följande:
    grattis! Jag fick ut EN enda annons idag, men imorgon ska jag ladda pron med ett gäng tänkte jag..
    Grattis till din auktion!

Har lite mer som ska ut men måste fota ...*suck*
  • Kristyr

tyycker inte det går så bra alls på T.
    Småfolk, molo och NS får typ inga bud.

Men adidas wct drar till sig budare.. konstigt...

*bllä*

avslut nästa onsdag och jag börjar bli lite orolig...

• Kristyr
    MejaKiZnic skrev 2011-02-25 21:43:24 följande:
    Kristyr skrev 2011-02-25 18:40:10 följande:
    tyycker inte det går så bra alls på T.
    Småfolk, molo och NS får typ inga bud.

Men adidas wct drar till sig budare.. konstigt...

*bllä*

avslut nästa onsdag och jag börjar bli lite orolig...
     Vanliga kläder som Lindex mm kan gå super, knäppt *ogillas* :( 
    hm inte de lindex byxorna jag har ute.. har inte så mkt lindex eller icke märkes...
  • Kristyr
    AochJsMamma skrev 2011-02-27 20:57:06 följande:
    då var mina avlut klara, är jättenöjd! 2 625 kr blev det ikväll, på 13 auktioner. Solig Någar kvar de närmsta dagarna, men inte många, men nu när man fått blodad tand får det bli att ladda pron asap!!!

Hoppas ni gjort fina fynd ikväll, själv har jag inte ninjat NÅT alls! *duktig* Har dock shoppat för en hel del denna veckan så det är nog bra..

Dags att vara social kanske, har suttit o uppdaterat konstant typ Go natt!
    grattis! 

går skitdåligt... Avslut på onsdag...
Svar på tråden Traderatråden nr 16