Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Traderatråden nr 16

x karin76 skrev 2011-04-12 22:35:44 följande:
    Dessa t ex... Gick väldigt billigt i min värld... Grattis till köparen får man väl säga.
    www.tradera.com/3-plagg-POP-kjol-topp-kofta-8...
    www.tradera.com/2-plagg-POP-topp-jeansshorts-...
    www.tradera.com/Sot-troja-Indian-Lily-MEANDI-...

(Antar att man får länka till avslutade auktioner? Om inte får jag anmäla inlägget sen, inboxa isf.)
    sjukt billigt.. stackars dig..:-/
  • Kristyr

det börjar gå bättre på T nu eller? Synd att man inte har laddat en pro eller ha annonser ute.

Ja la ut en gratisannons på T igår och den gick på köp nu precis! Kyss

• Kristyr
    Lilla Ego 07 skrev 2011-05-24 22:13:41 följande:

Inte fick jag ut några annonser alls igår , orkade bara inte.

Har väl hittills fått 10 köp nu kanske ca och bud på 2 :) Bara 50 auktioner kvar då som inte har bud och som inte har sålts på köp nu ;)

jag la ut 20st och ett köp nu och sedan nått bud.. jag vill ha bud hela tiden det är roligare så, men har man lite högra säkra utgångpriser så rasslar väl tyvärr inte buden på... känns som jag kommer få mkt osålt
  • Kristyr

men det borde ju vara så ju fler som har auktioner ute går och in och kollar dem och kollar och sökert på nått annat och det borde ju ge fler som budar? Cool Jmf med typ loppi där inte så många har auktioner eller så mkt folk är inne och kollar.

• Kristyr
    AochJsMamma skrev 2011-05-26 19:57:27 följande:
    seriöst...?!? En köpare vann en auktion, jag såg insättningen igår och skickade samma dag. Idag kl 14 har jag fått ett mail om varför varan inte kommit än????? SERIÖST? TÄNKER inte folk? Hur 17 skulle jag kunna ha skickat fortare? O väntar man inte lite längre än så innan man skickar ett mail? Blir tooookig!
    Kräks
  • Kristyr
    Odella skrev 2011-05-26 21:25:26 följande:
    Har ännu en köpare som inte betalt sin vara, denna gången är det nästan 500 kr det gäller. Efter en vecka brukar jag skicka ett fint påminnelsemejl, men det har inte hänt något ännu (2 veckor sedan auktionens slut idag). Hur länge ska man vänta tills man kan lägga upp varan igen?

du har 1 mån på dig att kreditera en annons och lägga upp igen.

Svar på tråden Traderatråden nr 16