Behöver stööööööd i det här nu!!!
OBS känsliga läsare varnas!!! Läs inte nedanför om du är känslig för äckliga detaljer!!!!!
Idag har vi haft ett rent helvete vill jag lova!! Främst min kära kära sambo, han hade superont i magen heeeela natten, enormt ont! Det gick inte över och han trodde det var magkatarr eller liknande...
Sedan blev det så illa att vi var tvungna att åka in till akuten, han började kräkas oxå..
Jag livrädd men försökte tänka bort det med att det beror på smärtorna...
NU däremot, är jag hemma ensam... Och vad händer då? Jo, jag börjar må illa och tänka att "kanske kanske" har även jag ont i magen? Tänk om jag blir lika sjuk?`Tänk om jag får lika ont? etc etc....
Fan!!!
De tror att det var matförgiftning eller gallan på sambon, de tror inte det beror på magsjukan då det inte betedde sig så likt magsjukan eller så.... Men det finns ju aldrig några garantier väl? Det vet väl alla härinne va?? Eller????
Usch, nu börjar hela helvetet och jag vill bara "droga ner" mig för att slippa all ångest å skit...
Har iofs inte ätit på hela dagen och försökte äta lite havrepuffar med fil, det var då allt började... Känner mig svag och yr, men inte konstigt med allt jag varit med om idag... Inte sovit inatt, haft två tentor, kört in sambon och suttit hela dagen och lyssnat på hans skrik och kräkningar... Sen kom jag hem och kom på att jag inte ätit sedan klockan 8 i morse... Nu vid 22-tiden äter jag lite och det tar tvärt stopp!!
PANIIIIK!!!!!