• Fridayyy

Emetofobernas tråd 5

Här fortsätter vi stötta varandra i vår spyfobi. Vill man så får man vara anonym!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-13 21:31
    Eftersom många redan mår dåligt vill vi inte ha kommentarer om vks-kurvan eller länkar från otäcka tidningsartiklar och liknande i denna tråd. Gärna mer positivt pepp!

• Svar på tråden Emetofobernas tråd 5
  • isis bianco
    zasata skrev 2011-06-26 12:27:22 följande:
    Hur har det gått?
    Jag tror bara du är orolig efter att ha läst hur det gick för mig sist jag åkte tåg, kan säga det till 99&!!! 
    Det gick bra! Jag somnande efter en stund och sen kändes det mycket bättre! Kan vara som du säger att jag tänkte på det du skrev sist.
    bloggar om vår resa till att få bli föräldrar --> lyckaabovo.wordpress.com
  • zasata

Jag vill dö!!!
    Vaknade i natt vid 4a av att dottern hade ont i magen!!!
    Kissade och var vaken en stund men inget mer hände.
    Hon klagade även lite på morgonen och var lite varm men ej feber.
    Och nu har jag så ont! Kan knappt andas och mår illa...!! Vill bara lägga mig och dö

• lollisen

Zasata; jag är övertygad om att du är orolig och att det är just det som orsakar dina symptom nu. Att dottern vaknade kan bero på gaser i magen eller vad som.... Allt är inte magsjuka, absolut inte... Försöka koppla av och tänk bort det... Hoppas du mår bättre snart. Kram

Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • zasata

Försöker tänka mkt skräpmat och godis i helgen...
    Men mitt blir inte bättre.. Ska försöka ta mig ut på lunchen.. Även mackan till frukost smakade konstigt.. Och tog i den direkt efter att jag tagit i pengar...

• lollisen

Även om det kan ta lite tid att få bort de fysiska symptomen, så får man sätta stålhjärnan till att tänka att det enbart är ångest kombinerat med lite orolig mage. Som jag förstått det så har du problem med orolig mage rätt ofta, försök känna igen din kropps signaler, att "såhär mår jag när magen är orolig" så att du känner igen det när det uppstår igen, då kan du lära dig att känna igen det och ångesten blir inte så jobbig.

Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • MaybeBabyNr4

Usch,kan ni inte ens slappna av fr era tankar ens nu på sommaren?Det är ju knappt några m..sj...som går nu..ev att man kan få matförgiftning då kanske!Jag försöker verkligen njuta av lugnet och den minskade aktiviteten nu....men tankarna går ju lite åt att snart är hösten här o efter hösten börjar ångesten igen.....

• Koppkaka

Jag kommer lämna denna tråden nu. Jag känner att om det inte vore för den så hade jag helt släppt allt vad magsjuketankar heter just nu, men fobin gör sig påmind när jag ser den i listan.. Men jag tackar för allt stöd i vintras, ni är guld värda!

Under mitt hjärta nu, finns en liten du <3 BF 110822
  • zasata

Jag får panik! Hela tiden klagar dottern på magont. Nu var vi iväg och fick gå in på en toa och där satt hon och skrek att det gjorde ont. Tydligen har en del fröknar haft ont i magen förra veckan, men bara ont och inget annat.. Hon har klagat jämt!! Jag orkar inte! Kan aldrig släppa fobin när det är så här!!! Vad ska man göra?

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5