zasata skrev 2011-06-28 18:28:36 följande:
Jag får panik! Hela tiden klagar dottern på magont. Nu var vi iväg och fick gå in på en toa och där satt hon och skrek att det gjorde ont. Tydligen har en del fröknar haft ont i magen förra veckan, men bara ont och inget annat.. Hon har klagat jämt!! Jag orkar inte! Kan aldrig släppa fobin när det är så här!!! Vad ska man göra?
Brukar hon se dej när du har ont i magen? Kan det vara så att hon "härmar" dej?
Min stora dotter gör det med mej ibland. Hon vill inte gå på offentliga toaletter för det kan finnas bajs där. Detta brukade jag säga innan jag blev bättre i fobin.
Annars kanske det kan vara laktos? Gluten? Stress? Många barn är otroligt stressade nu för tiden!
För mycket fika eller godis?
Koppkaka skrev 2011-06-28 13:28:40 följande:
Jag kommer lämna denna tråden nu. Jag känner att om det inte vore för den så hade jag helt släppt allt vad magsjuketankar heter just nu, men fobin gör sig påmind när jag ser den i listan.. Men jag tackar för allt stöd i vintras, ni är guld värda!
Det gör du helt rätt i. Jag blev ganska bra i min fobi men har fortsatt läsa här inne och det blir värre då. Jag kommer antagligen också att lämna denna tråden, men kanske att jag komemr tillbaka om paniken kommer i vinter igen!