-
ja det kan man, jag ger min dotter på 3 dom ibland med om hon vill ha. jag brukar köpa på mabrapostorde.se snabbt går det där!AnnaOctavia skrev 2010-12-22 12:42:14 följande:tack ! =) kan man äta dom under graviditet?
-
Var du i samma rum hon kräktes?Anonym skrev 2010-12-23 00:24:31 följande:jahapp. killens systerdotter klagade över ont i magen tidigare ikväll och nyss vaknade hon och spydde rakt ut på golvet. Helvete!
Nu kommer det bli några sömnlösa nätter kommande dagarna . Vågar man vistas i det rummet hon spydde i, eller hur fan gör man? Ska jag låsa in mig i sovrummet några dagar?
och jag som busade med henne tidigare idag också. gravid är jag med, så jag är väl extra känslig på det!
fanfanfanfanfanfaaaaan!
Felle: Risken är minimal. -
Men stackare, hoppas du mår bättrenu!Anonym skrev 2010-12-24 23:51:38 följande:usch..livet är inte rättvist.
alla befann sig i samma rum när hon spydde , utom jag som höll mig undan.
Trots det är alla friska . utom jag...
blev dålig nu på kvällen. har ont i magen, mår illa och har diarre. inte spytt ännu, men det kommer väl.
fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaan .. vill bara gråta just nu, är så jävla rädd -
F yvad jobbigt! är ju sällan man kräks efter man haft diarré. Men tänk att du klarade det!! Och visst känns det bra nu, värre än så här var det inte och det behöver du inte ha ångest över jämt!
Hann du till toan också? "Hur" ont gör det i magen och hur illa mår man?
Var det i torsdags kan du vara lugn nu!
usch fy vad jobbigt, jag hade nog firat "utomhus" haha... hoppas det går bra!
Godjul
-
låter som förstopprning kan ge sådana smärtor!
-
Alla verkar vara sjuka nu. Skrev ett inlägg på min blogg, är så rädd nu, sitter på mobilen så ni får gärna gå in och svara. Zasata.blogspot.com
-
Var inne på jobbet en snabbis idag, vet att chefen har varit inne i helgen. Och han sitter på samma stol och dator som mig. hänger sin jacka på min krok över alla mina grejer.
Idag fick jag veta att när dom var på inköpsresa i måndags (8dagar sen) hade han varit magsjuk, men jobbat endå. så har han kräkts också har han ju haft sin jacka på sig, sina skor på sig.
Hur stor är nu risken att det "faller" av mina alla mina grejer som ligger under hans jacka och saker som hänger på samma krok? Tänkte tvätta av datorn lite, men var ju där idag också.. Jag e ju sjuk redan, orkar inte mer!!!! -
Ååå skit rädd, magen gör jätte ont och mullrar.. nervös inför i morgon på jobbet, rädd för att kräkas, rädd för jag är så trött, varit på VC hur mkt som helst senaste med sonen, rädd för allt jag kan dragit på mig där.
-
desisoft är bättreAnonym (Fyy) skrev 2010-12-29 14:55:29 följande:Visst var det Desisoft som skulle vara bättre mot vks osv??
Har fått hem min beställning nu med ytdes och handsprit...känns ju lite skeptiskt när den är alkoholfri.... Hoppas jag inte beställt fel nu -
den har jag med! Eller hade nu blandar jag vanlig i den och använder, jättebra när man städar, tömmer potta, också :)Fridayyy skrev 2010-12-29 18:24:36 följande:Jag har köpt nån slags spraymousse i vanliga mataffären men vet inte om den var så effektiv, tror inte det var ren klorin heller, en röd sprayflaska. Fast bra att ha även utan magsjuka till ex toaletten, katt-toaletten m.m. Luktar inte riktigt så skarpt heller.